به گزارش ایرنا، علی محمد حاضری در جمع دانشگاهیان حامی دکتر روحانی استان البرز که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد با اشاره به عقبه سیاسی حسن روحانی، افزود: تنها کسی که در دروان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جرات سخنرانی داشت، روحانی بود.
وی بیان اینکه نخستین کسی که در مراسم شهادت مصطفی خمینی، آیت الله خمینی را امام خطاب کرد روحانی بود، ادامه داد: او از ابتدا به دنبال حفظ ارزش های نظام بود و در کوران های سخت حضور داشت و تاکنون نیز چوب انقلابی بودنش را خورد.
حاضری گفت: اکنون انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه انتخاب بین راه و بیراهه است و ما در مقابل دو گزینه ای قرار داریم که یک طرف روحانی و طرف دیگر تمامی پوپولیست ها جمع هستند.
عضو شورای عالی اصلاح طلبان اضافه کرد: دولت قبل با وعده آوردن نفت در سفره ها روی کار آمد و شاهد بودیم که کشور را با چه مقدار بدهی و بی اعتباری داخلی و خارجی مواجه کرد.
وی گفت: سیاست خارجی کشور به اندازه ای ضعیف بود که حتی کشورهای ضعیف جهان سوم نیز از ما کمک قبول نمی کردند، ولی اکنون تحولی که جایگاه بین المللی بوجود آمده با شرایط قبل قابل مقایسه نیست و نباید فراموش شود.
حاضری افزود: روی کار آمدن دولت یازدهم در شرایطی بود که مجلسی از پوپولیست ها اجازه چینش درست مجموعه روحانی را نمی دادند ولی در دوره دوازدهم فضا و بستر لازم فراهم است.
حاضری گفت: دولت در شرایطی می خواهد شکل بگیرد که جبهه اصلاحات یکی از پر افتخارترین و منسجم ترین دوره خود را دارد و جریان اصلاحات با تمامی نهادهای علمی و نظارتی قدرتمند خود برای کمک، حمایت و نظارت در کنار دولت است.
حاضری ادامه داد: نه فقط از ظرفیت اصلاح طلبی کشور بلکه بخش بزرگی از اصولگرایان عقلانی کشور نیز اکنون همراه هستند، این دولت منحصر به ظرفیت اصلاحات نیست چراکه بخش عاقل معتدل جریان های سیاسی حاضر هستند که چشم انداز روشنی را پیش روی ما می گذارد که راه از بیراهه مشخص می کند.
وی گفت: پوپولیست بنیادش بر استفاده از جهل، ناآگاهی و بی اطلاعی است که دانشگاهیان و نسل فرهیخته نه تنها باید حضور داشته باشند، بلکه هر یک از ما مسئول روشنگری جامعه هستیم.
حاضری افزود: از اهمیت شوراها نباید غافل شد چراکه اگر شوراها نیز همسوی دولت باشند در صحنه های داخلی و خارجی با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.