به گزارش ایرنا، آذر منصوری روز یکشنبه در جمع هواداران حسن روحانی در شهرکرد افزود: نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات نشان دادند نه حرفی برای گفتن دارند و نه می توانند کارنامه و پیشینه مدیریتی موفقی از خود ارائه کنند، از همین رو در جریان یک انتخابات آگاهانه، پیروزی دکتر روحانی بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: تنها خطر و بیمی که در این عرصه وجود دارد، حرکات عوام فریبانه و پوپولیستی از سوی جناح مقابل است که انتظار می رود با آگاهی بخشی به مردم و تشویق آنها به حضور حداکثری در انتخابات، کشور را از این خطر به سلامت عبور دهیم.
منصوری با بیان اینکه حق رای، نخستین سهم شهروندان در یک نظام مردمسالاری است، ادامه داد: وظیفه ما این است که مردم را متقاعد کنیم که این حق خود را با حضور نیافتن در پای صندوق های رای به دیگران واگذار نکنند، بلکه با حضور پررنگ و آگاهانه بکوشند سرنوشت خوبی برای خود و کشور رقم بزنند.
عضو گروه مشاوران رئیس دولت اصلاحات در ادامه با تاکید بر توجه بیش از پیش به زنان کشور افزود: اگر بخواهیم به توسعه همه جانبه دست یابیم، باید به نیمی از جامعه که همان زنان هستند توجه لازم بشود.
وی با بیان اینکه به نقش و جایگاه زن در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توجه ویژه ای نشده، گفت: هرچند زنان موفق و نمونه ای در کشور داریم، اما تاکنون نتوانسته ایم از زن مسلمان ایرانی یک الگوی موفق به جهان ارائه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر به توصیه های امام خمینی (ره) و آموزه های دین اسلام در حوزه زنان بیشتر توجه می شد، اکنون شاهد شکاف های عمیق جنسیتی در کشور نبودیم.
منصوری، ایجاد فرصت های برابر برای زنان را وظیفه دولت ها دانست و گفت: کارنامه دولت یازدهم در این حوزه قابل دفاع است و نخستین گام دولت در این خصوص بکارگیری زنان توانمند و موثر در کابینه و در پست های اجرایی کشور بود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم توسعه محور است، افزود: دکتر روحانی جایگاه زنان را در جایگاه واقعی خود می بیند و در این راستا هیچگاه تسلیم و مرعوب فشارها نشد.
وی تاکید کرد: می توان با قاطعیت گفت در بین نامزدهای موجود، دکتر روحانی تنها کسی است که ادامه دولت وی می تواند به ارتقای جایگاه زنان در کشور کمک کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده ** انتشار: عبدالحمید راجی/جهانبخش صفری
7363/6021/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.