به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین حجتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه دشمن از ضعف های مسئولان سوء استفاده می کند، گفت: مسئولان از خود مردم هستند و باید جوابگوی مردم باشند.
وی اظهار داشت: در مجموعه نظام اسلامی فرقی بین مردم و مسئولان نیست و مردم و مسئولان در همه صحنه های سیاسی در کنار یکدیگر در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام حجتی با بیان اینکه با همدلی مسئولان و مردم قطعنا هیچ دشمنی نمی تواند نفوذ کند، گفت: در آشوبهای اخیر حضور مردم و مسئولان با همدلی و روحیه معنوی در راهپیمایی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه مردم در همه صحنه های دوران انقلاب اسلامی و در سخت ترین شرایط همواره در مقابل دشمن ایستادگی کردند بیان داشت‌: مطالبه مردم و جوانان به حق است و مسئولان باید پاسخگویی مطالبات آنان باشند.
امام جمعه موقت خرمشهر گفت: مسئولان در مراجعه مردم به ادارات باید تلاش کنند مشکلات آنان را حل کنند و اگر نتوانستند حداقل با اخلاق حسنه رضایت مردم را جلب کنند.
حجت الاسلام حجتی افزود: اگر بین مردم و مسئولان فاصله باشد مردم خسته می شوند و دشمن از این نقطه ضعف سوء استفاده خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مردم نباید شایعه های دشمن را باور کنند، گفت: مردم نباید تسلیم شایعه های دشمن شوند و آن را باور کنند.
وی در ادامه بر حفظ امنیت ملی تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف جامعه باید در امنیت کامل به زندگی خود ادامه دهند و خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند تا دشمن آنها را فریب ندهد.
7100/7165 / 6068
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار:
فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.