حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی چهارشنبه شب در نشست گروهی از نخبگان مهریز افزود: این شهرستان دارای نخبگان زیادی در رشته های مختلف است که باید با برنامه ریزی مناسب و مستمر ، زمینه مشارکت و فعالیت آنها در شهرستان فراهم شود.
وی ادامه داد: بهره گیری از توان علمی و نظرات سازنده نخبگان در قالب یک برنامه و طرح مدون و مشخص نقش مهمی در پیشرفت شهرستان دارد و باید موضوع توسط مسئولان به عنوان مساله محوری مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه مهریز بیان کرد: مهریز دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف است و برای اینکه به جایگاه حقیقی خود برسد به همکاری همه مردم و مسئولان و مشارکت نخبگان نیاز دارد.
محی الدینی تصریح کرد: همه افراد و دلسوزان جامعه و نخبگان باید مسئولان نظام و انقلاب اسلامی را در انجام رسالت خطیر خود بیش از گذشته یاری دهند که رسالتی مهم است.
همچنین فرماندار مهریز گفت: بهره گیری از نخبگان در رشته های مختلف برای توسعه شهر یک امر مهم است و همواره مورد تاکید دولت و نظام است و با قوت از آن استفاده می کنیم.
سید محمد رستگاری افزود: نخبگان باید با دیدگاه های سازنده خود مسئولان را در انجام وظایف خود و تحقق اهداف و برنامه های دولت و نظام اسلامی یاری دهند .
در این جلسه تعدادی از نخبگان مهریزی به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.