به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی روز یکشنبه در دیدار استاندار و مدیران استانداری گیلان با بیان اینکه مسئولان بایستی قدر نعمت را بدانند، افزود: مسئولان بایستی تلاش کنند و اقدامات انجام شده را نیز به مردم بگویند.
وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی برای بیان زحمات و تلاش های انجام شده در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.
امام جمعه رشت با اشاره به بهره برداری از سدها، راه ها و سایر اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها بایستی برای مردم بیان شود، اگر چه ممکن است عده ای قدرشناس نباشند اما مردم واقعا قدر این همه کار و تلاش در کشور را می دانند.
آیت الله زین العابدین قربانی با بیان نقش مهم دولتمردان مدیر و مدبر در جامعه تصریح کرد: اگر جامعه ای دولت قوی، فرزانه و مدیر داشته باشد؛ چرخه گردش آن جامعه بهتر بوده و رضایت مردم نیز حاصل می شود.
وی یادآور شد: اگر دولت ها فعال، مدیر و با اندیشه باشند؛ مردم نیز در تمام ابعاد نه تنها در جبهه بلکه در اقتصاد، علم، اخلاق و ادب خوب خواهند شد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب برای رضای خدا جانشان را از دست دادند، ما مسئولان نیز بایستی برای رضایت خداوند در جامعه خدمت و تلاش کنیم.
از اول تا هشتم شهریورماه، هفته دولت است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.