به گزارش ایرنا محمود صیدانلو روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در اهواز اظهار کرد: تمام نظرهای اعضای مجمع حتی آن هایی که نسبت به عملکرد هیات معترض بودند قابل احترام هستند اما این که بخواهیم برای راضی کردن عده ای برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات را بیش از 6 ماه معطل کنیم کار صحیحی نیست.
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خطاب به چند عضو مجمع که جلسه را ترک کردند افزود: بهتر این بود که اعضای معترض مجمع در جلسه می نشستند و اعتراض خود را به صورت کتبی به ما اعلام می کردند، این جلسه باید چندین ماه پیش برگزار می شد اما سعی کردیم ابتدا به نظرات آن دسته از ورزشکاران و مربیان معترض گوش دهیم.
وی ادامه داد: پیش از برگزاری این مجمع، بارها در فدراسیون با افرادی که مخالف عملکرد آقای جوانمردی بودند جلسه برگزار کردم و به پیشنهادات و نظرات آن ها توجه کردم اما دیگر نمی توانستیم به دلیل مخالفت چند نفر، مجمع را برگزار نکنیم.
صیدانلو افزود: اگر ما پایبند به نظرات جمعی هستیم باید بپذیریم که آقای جوانمردی با حداکثر آرا انتخاب شده است اگر چه باید بگویم که در چهار سال گذشته عملکرد هیات خوزستان بسیار چشمگیر بوده است.
وی عنوان کرد: ما مانعی برای اعلام نامزدی کسی نداریم ولی موضوع استعلام از مراجع ذی ربط، به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مربوط نمی شود. همچنین چینش اعضای مجمع بر اساس آئین نامه انتخاب روسای مجامع صورت گرفته است.
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: مملکت قانون دارد لذا اگر کسی شکایتی از رییس هیات دارد می تواند با ارائه مستندات به دستگاه های مربوطه، شکایت خود را پیگیری کند.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که نهایت دقت را در انتخاب روسای هیات های ورزشی انجام می دهیم افزود: بعضی مواقع نیاز است که مجامع انتخابی را با قاطعیت بیشتری برگزار کنیم و به عده ای اجازه تهمت زدن به افراد را ندهیم.
حیدری با اشاره به این که پیش از برگزاری این مجمع عده ای معترض شدند که ابراهیم جوانمردی (رییس هیات قبلی) قصد دارد چینش اعضای مجمع را به سود خود طراحی کند افزود: بر همین اساس آقای حسینی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز را به عنوان سرپرست هیات تعیین کردیم اما اعتراض های یک عده همچنان ادامه داشت.
وی با بیان این که تهمت زدن و بازی کردن با آبروی افراد کاری بسیار ناپسند است که متاسفانه در طول چند ماه گذشته بارها علیه ابراهیم جوانمردی صحبت هایی شنیده شد که در شان ورزش نبود افزود: ما قرار نیست نظرات عده ای که اخلاق در ورزش را زیر پا نهاده اند را عملی کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در طول هشت ماه گذشته انواع تهمت ها به رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان زده شد به گونه ای که پای ما به بازرسی وزارتخانه کشیده شد اما هیچ مستنداتی دال بر این موضوع وجود نداشت.
وی اخلاق را مهمترین دستاورد ورزش دانست و گفت: نمی توان بدون اعتنا به نظرات اعضای مجمع، تنها به نظر عده ای که بی دلیل انتقاد می کنند، توجه کرد. قطعا اگر ابراهیم جوانمردی در طول چهار سال تصدی گری هیات، تخلفی انجام داده بود بازرسی استان و کشور این موضوع را رسیدگی می کرد اما این که بخواهیم تنها به کسی تهمت بزنیم این کار غیراخلاقی است.
حیدری با بیان این که اعتراض به این معنی نیست که حتما باید نتیجه دهد افزود: ما تمام اعتراض ها و پیشنهادات را شنیدیم اما هر چه استعلام کردیم قصوری در کار ابراهیم جوانمردی ندیدیم لذا دلیل نداشت که او را از لیست نامزدها کنار بگذاریم.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.