به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور شامگاه روز جمعه در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهارکرد:آمادگی داریم تا اگر اداره ورزش و جوانان شوشتر بخواهد مسابقه ای در محوطه های میراث فرهنگی و پایگاه سازه های آبی برگزار کند در اسرع وقت مجوز لازم صادر شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در جوار آثار تاریخی علاوه بر زیبایی بصری باعث معرفی بیشتر آثار تاریخی نیز می شود.
رییس شورای ورزش شوشتر ادامه داد:ظرفیت رودخانه یکی دیگر از ظرفیت های منحصر به فرد در خوزستان است که نیاز است اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.
وی با اشاره اهمیت ورزش در جامعه گفت:اماکن ورزشی شهرستان شوشتر نیاز به توسعه بیشتری دارند و برخی از اماکن ورزشی شهرستان شوشتر فاقد تجهیزات یا داری تجهیزات فرسوده هستند که انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه عزم جدی تری داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست گفت:شوشتر همواره در زمینه میزبانی برگزاری مسابقات استانی و کشوری سنگ تمام گذاشته و این موضوع باعث شده که برخی رویدادهای مهم استانی و کشوری در این شهرستان برگزار شود.
افشین حیدری افزود:با توجه به اعتباراتی که برای ورزش شهرستان شوشتر در نظر گرفته شده تلاش می کنیم که اماکن ورزشی را تجهیز و تا پایان سال 97 هیچ پروژه نیمه تمامی در این شهرستان باقی نماند.
وی گفت: در نخستین فرصت نشست شورای ورزش شهرستان شوشتر را برگزار و مسایل و مشکلات ورزشی این شهرستان را به طور کامل بررسی می کنیم.
7159/ 6037
خبرنگار: ایمان صادقی حسنوند ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.