به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات ورزش ملایر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: یکی از دغدغه های ما بازگشت به جایگاه واقعی ورزش ملایر در سطح استان و کشور است.
وی با تقدیر از زحمات مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بیان کرد: با وجود مشکلات و محدودیت های مالی و کمبود منابع در سطوح ملی و استانی، انتظار ورزشکاران و عموم مردم ملایر این است که جایگاه ورزش این شهرستان در تراز دیگر شاخص ها و توانمندی های جوانان و ورزشکاران باشد.
وی پیگیری منابع مالی در سطح ملی را یکی از ضرورت های مهم در پیشبرد امور و رسیدن به جایگاه ورزش ملایر برشمرد و افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک با حضور وزیر ورزش و جوانان در ملایر با همراهی نمایندگان مجلس در نشستی مشترک مسائل و مشکلات حوزه ورزش ملایر بدون واسطه بررسی و در جهت رفع آنها تلاش شود.
فرماندار ویژه ملایر همچنین خواستار پیگیری مسایل ورزش استان و شهرستان با بهره گیری از کمک های استاندار همدان و اداره کل ورزش و جوانان شد و گفت: به طور قطع با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد گشایش های خوبی در استان و به طور ویژه در ملایر خواهیم بود.
رضایی در عین حال تکمیل سالن ها و فضاهای ورزشی نیمه کاره، استفاده بهینه و بهره گیری از حداکثر ظرفیت سالن های موجود، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و تکمیل سالن های ورزشی روستایی را از دغدغه ها و اولویت های ورزش این شهرستان عنوان کرد.
وی ادامه داد: یکی از ضعف های عمومی ما استفاده نکردن بهینه از منابع و امکانات محدودی است که در اختیار داریم و نیاز است با روحیه همکاری و برنامه ریزی دقیق این مشکلات رفع شود.
رضایی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های بخش ورزش ملایر برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه بروز آسیب های اجتماعی است، توسعه ورزش از راهکارهای مناسب برای کاهش و مقابله با این آسیب ها است.
وی با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت های اجتماعی و مدیریتی همچون جلب مشارکت های مردمی، استفاده از ظرفیت خیران، توان شهرداری ها و جذب مساعدت کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی از لازمه های توسعه ورزش ملایر در سطوح مختلف است، بیان کرد: تمامی این اقدامات با پیگیری و ممارست به نتیجه می رسد.
در حال حاضر بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در ملایر وجود دارد.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.