مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: اتفاقات ورزشی، بیشترین توجهات را به رویداد تبریز 2018 می کشاند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جمشید نظمی در نشست صمیمی با خبرنگاران و عکاسان ورزشی به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: رویداد تبریز 2018، هر 57 سال یکبار برای هر کشور اسلامی اتفاق می افتد و اتفاق مبارکی است که این توفیق نصیب شهر تبریز شده است.
وی افزود: در کنار ستادهای استانی و ملی تبریز 2018، هر وزارتخانه نیز موظف به تشکیل ستاد برای این رویداد است و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری برنامه ها، پیشتاز سایر ارگان هاست و وزیر ورزش و جوانان نیز در این راستا و در اتفاقی منحصربفرد، با کل اعضای تیمش به استان ما سفر کرد تا در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
نظمی با بیان این که اتفاقات ورزشی، بیشترین حجم مخاطبان را به سمت رویداد تبریز 2018 می کشد، بیان کرد: اولین موضوعی که در راستای برنامه های تبریز 2018 انجام می شود، یک رویداد ورزشی است و آن، میزبانی مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است که از بیستم تا بیست و پنجم بهمن ماه در تبریز برگزار خواهد شد؛ با توجه به این که این رقابت ها، یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی به حساب می آید، قدم بزرگی در راستای معرفی تبریز خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: طبق قرارداد، نگهداری از چمن ورزشگاه برعهده ی پیمانکار است و وضعیت چمن هم مشکلی ندارد و این که بعضا تیم ها باخت هایشان را گردن خرابی چمن می اندازند، بی انصافی است.
وی همچنین در خصوص عدم برگزاری مسابقات در ورزشگاه تختی (باغشمال) بیان کرد: این موضوع به علت قرارگیری این ورزشگاه در مرکز شهر و نامطمئن بودن سکوهای آن انجام شده و درصورت حضور تماشاگر بر روی سکوها، احتمال بروز خطر وجود دارد.
حبیب مقصودی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز در این جلسه، درخصوص مشکلات آبخوری ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس، اظهار کرد: هیچ مشکلی از بابت وضعیت آبخوری های ورزشگاه نداریم و دستگاهی به مبلغ یک میلیارد تومان برای تصفیه آب خریداری شده که در کل ایران اقدامی بی نظیر است.
وی افزود: در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تنها یک جایگاه آبخوری، آن هم به درخواست نیروی انتظامی و برای جلوگیری از تجمع هواداران دو تیم بسته شده بود و مشکل خاصی وجود نداشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.