به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی ورزش همگانی استان فارس افزود: بر اساس آمار تنها 15 درصد مردم در کل کشور به ورزش می پردازند و شمار زیادی از افراد در بیمارستان ها در حال درمان بیماری خود هستند، از این رو باید ورزش همگانی را در جامعه کاربردی و عملیاتی کنیم.
استاندار فارس گفت: ورزش در کنار بهداشت، آموزش و پرورش و مسکن از ضرورت های جامعه توسعه یافته است و باید به این امر مهم توجه ویژه شود.
وی تاکید کرد: اگر دستگاهی در امر ورزش کم کاری کرد باید آن را به بحث و تبادل نظر بگذاریم.
استاندار فارس گفت: با هرمصوبه ای که باعث تقویت ورزش در استان فارس شود و مغایر با قانون برنامه ششم توسعه نباشد موافق هستم .
استادار فارس در ادامه سخنانش بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به تنهایی متولی ورزش نیست و همه ارگانها باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
تبادار به ورزش های بومی محلی هم اشاره کرد و گفت: این ورزش هم باید نسبت به سلیقه های مختلف مردم فارس به ویژه روستاها توسعه یابد و همگان را به مشارکت در این برنامه ها دعوت کنیم.
استاندار فارس گفت: شهرداریها موظف هستند ایستگاه های ورزش همگانی را در نقاط مختلف شهر به ویژه در مکان های آسیب پذیر ایجاد کنند .
وی گفت : ورزش فارس موفقیت های خوبی کسب کرده است که جای تقدیر دارد اما باید روند رو به رشد خود را با شتاب بیشتری ادامه دهد.
در این نشست، مدیرکل ورزش و جوانان فارس و چند هیات ورزشی گزارشی از فعالیت های خود را ارایه کردند .
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.