به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوه وحدت مردم اهواز گفت: امروز شاهد یکی از پرشورترین راهپیمایی های مردم اهواز در طول تاریخ بعد از انقلاب هستیم که مردم با بیرون آمدن به خیابان ها، هنجارشکنی ها و ناآرامی های اخیر را محکوم کردند.
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اکنون دیگر وقت شعار و حرف مسئولین نیست و مردم خواستار تحقق مطالبات به حق خود هستند افزود: امروز رفع بیکاری گسترده جوانان باید دغدغه مسئولان باشد و آنان برای رفع این موضوع تلاش و برنامه های خود را مضاعف کنند.
وی ادامه داد: مردم دیگر تحمل نمی کنند که در خانه وزرا و مسئولان فردی بیکار نبوده و گرانی بر زندگی آن ها تاثیری نداشته باشد در حالی که ملت از این مشکلات در رنج باشند، اگر فرهنگ و روحیه مسئولان انقلابی باشد و همچون دوران اوایل انقلاب بدون منت به مشکلات مردم رسیدگی کنند، مردم ما هیچ نگرانی نخواهند داشت.
حسن زاده با بیان این که اختلاس و فساد باید از کشور ریشه کن شود ادامه داد: به فرموده رهبری قوه قضائیه از خود شروع کند و بعد این رویکرد به تمام قوا تسری یابد.
وی افزود: ما از آمریکا، صهیونیست و آل سعود هیچ نگرانی نداریم چرا که آن ها توان آن را ندارند که در امور این نظام مداخله کنند، ما هشت سال دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کردیم و از این مرحله سخت عبور کردیم.
وی عنوان کرد: نگرانی ما بر این است که بیکاری و گرانی موجود نباید تنها برای مردم باشد و مسئولان باید این دغدغه را در زندگی خود داشته باشند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: معتقدیم که نباید فرهنگ غلط جدایی مردم از مسئولان در جامعه شکل بگیرد تا درد مردم بیشتر احساس شود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.