ماموستا سیداحسن حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم حق دارند که مطالبات خود را در زمینه بیکاری و گرانی بیان کنند اما بیان این مطالبات باید به شیوه زیبنده و درست باشد.
وی افزود: تخریب اموال عمومی و شیوه های ساختار شکن نه تنها نمی تواند کمکی به حل مشکلات و کمبودها کند بلکه باعث می شود هزینه زیادی برای تعمیر اماکن تخریب شده بر دولت تحمیل شود.
ماموستا حسینی با اشاره به اینکه مسئولان باید با جدیت پیگر مطالبات مردم باشند، تاکید کرد: لازم است مسئولان با پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در حل و مرتفع کردن کمبودها تلاش بیشتری کنند.
وی یادآور شد: مردم نمی توانند تنها به وعده های مسئولان بسنده کنند بلکه این وعده ها باید عملیاتی شود تا وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد و رضایت مردم را جلب کند.
امام جمعه موقت سنندج با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: نظارت خوبی در بازار وجود ندارد و برخی اقلام مورد نیاز مردم، چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسد.
وی یادآوری کرد مردم ما آگاه و هوشیار هستند و راه را از چاه تشخیص می دهند و در این برهه حساس نیز با بصیرت خود، می توانند راه تعالی پیشرفت و امنیت را تشخیص و توطئه شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه خنثی می کنند.
خبرنگار: عبدالله رحمانی** انتشار: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.