به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام روز شنبه در اجتماع بزرگ مردم شهرستان شوش به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در مصلای جمعه این شهر افزود:
هدف ایران اسلامی بصیرت افزایی ملت های محروم دنیا علیه مستکبران است.
وی با تشریح پیروزی جبهه اسلام علیه تروریست های داعش و حامیان آنها افزود: همانطور که عراق از دست تروریست های داعش آزاد شد سرزمین فلسطین هم از دست خائنان و غاصبان آزاد خواهد شد .
امام جمعه شوش در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه 9 دی سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم در 9 دیماه سال 88 بصیرت خود را نشان دادند و با حضور در صحنه خشم و انزجار خود را نسبت به افراد فتنه گر به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام امام خطاب به دانش آموزان نیز گفت:مردم در حماسه 9 دی مخالفان را از خود جدا کردند امروز نیز دشمن می خواهد با سوء استفاده از احزاب و گروه ها بین مردم تفرقه ایجاد کند اما باید دانست که جناح های سیاسی اجزا و پیکره نظام و دولت هستند.
وی حماسه 9 دی را عامل وحدت بین همه مردم دانست و گفت:این راهپیمایی و اجتماع بهترین وسیله برای اعلام وحدت بین اقشار مختلف مردم و اظهار دشمنی با همه دشمنان اسلام ، قرآن و نظام جمهوری است .
وی افزود:دشمنان آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد زیرا جمهوری اسلامی روز به روز قوی تر و محکم تر می شود .
حجت الاسلام امام اظهار کرد:البته مردم مشکلاتی دارند و انتقاداتی می کنند که انتقاد آنها به حق و در جهت تقویت ارکان نظام و سه قوه مجریه،مقننه و قضائیه خواهد بود لذا انتقادات باید بدون تضعیف و تخریب باشد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.