به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: هر حرکت و گفتاری که توسط افراد در کشور رقم بخورد و منجر به تفرقه بین مردم و مسئولان و قوای سه گانه بشود بر خلاف بصیرت و به ضرر جامعه است.
وی بیان کرد: با وجود حجمه های سنگین علیه نظام و کشور ایران، تفرقه داخلی سزاوار نبوده و خیانت به خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نقد بی پایه ادامه داد: رفتارها غیرمنصفانه و نقد بی پایه و سم پاشی علیه مسئولان نظام بی بصیرتی و خیانت به نظام است.
وی با بیان اینکه گاهی جای شاکی و متهم تغییر پیدا می کند، تصریح کرد: برخی از مسئولان به جای پاسخگویی نسبت به مشکلات، طرح مشکل و سیاه نمایی می کنند و از زبان مردم صحبت می کنند در حالی که باید جوابگوی مشکلات و دغدغه های جامعه باشند.
حجت الاسلام یادآورشد: با سیاه نمایی سوء مدیریت های جبران نمی شود و باید نسبت به شعارها و کوتاهی در کارهای خود پاسخگو باشند.
وی به نهم دیماه و حماسه بزرگ این روز اشاره کرد و گفت: فتنه سال 88 به واسطه حضور و بیداری مردم خاموش شد و هنوز ابعاد مختلف فتنه در سال 88 و انتخابات آن سال مشخص نشده که چطور برنامه ریزی هایی در بیرون از کشور در این خصوص صورت گرفته بود.
امام جمعه تیران افزود: القا تخلف و ابطال در انتخابات و همچنین اعلام زود هنگام پیروزی توسط یکی از کاندیدهای انتخاباتی منجر به فتنه آن سال شد که خسارت های مالی و جانی برای کشور داشت و از طرفی منجر به تخریب آبروی نظام در عرصه بین المللی شد.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.