به گزارش خبرنگار ایرنا عدنان غزی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای این شرح افزود:احداث این پل یکی از مطالبات و خواسته های به حق مردم شوش به خصوص اهالی بخش فتح المبین می باشد که تسریع در ساخت آن با توجه به سفر کاروان های راهیان به غرب کرخه و منطقه عملیاتی فتح المبین شتاب گرفته است.
وی گفت: پل فعلی ناجیان که از زمان جنگ تحمیلی با عرض کم ساخته شده موجب ایجاد ترافیک سنگین و کندی عبور و مرور وسایل نقیله شده بود که این امر موجب گله مندی اهالی بخش فتح المبین و کشاورزان منطقه شده است.
سرپرست فرمانداری شوش بیان داشت:پل ناجیان یکی از مهمترین مسیرهای تردد کاروان های راهیان نور به منطقه عملیاتی فتح المبین و فکه می باشد که با پیگیری صورت گرفته از سوی استاندار خوزستان و نماینده مردم شوش اعتبار لازم برای تعریض آن تخصیص یافت.
وی ابراز امیدواری کرد با شتاب صورت گرفته در اجرای این طرح ،عملیات تعریض در آینده نزدیک به پایان برسد.
وی اجرای این طرح را نوید بخش توسعه اقتصادی هرچه بیشتر شهرستان شوش و بخش فتح المبین عنوان کرد.
پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.
بخش فتح المبین شوش با کشور عراق هم مرز است.
به منظور انجام عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه این پل از اول اریبهشت ماه بر روی خودروهای سبک و سنگین بسته شد و تردد خودروها به بخش فتح المبین از طریق یک دهانه پل شناور در کنار این پل انجام می شود.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار : محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.