به گزارش خبرنگار ایرنا محمود واعظی روز جمعه در برنامه زنده تلویزیونی در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق نصیب ما شد تا بتوانیم چند قدمی را در کنار زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و از نزدیک مسائلی و مشکلات آن ها را جویا شویم.
وی افزود: در این سفر از طرف ریاست جمهوری محترم به این منطقه اعزام شدیم تا با مردم صحبت کنیم و مسائل و مشکلات آنها را در خصوص تردد جویا شدیم و امید است که با تمهیدات مناسب بتوانیم در سال های آینده این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد:در این سفر در نشستی با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان را به صورت جدی و دقیق بررسی می شود.
واعظی تصریح کرد: در سال جدید در پایانه های مرزی چذابه اقدامات بهتری نسبت به سال گذشته صورت گرفته و خدمات رسانی به زائران مطلوب تر شده است که جا دارد از استانداری خوزستان و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مردم این منطقه تشکر کنیم.
وی ادامه داد: امید است که با این برنامه‌ریزی و توسعه زیر ساخت ها زائران بتوانند با آرامش بهتری به زیارت بروند و هیچ مشکلی را در مسیر نداشته باشند و با امنیت کامل به خانه بازگردند.
واعظی تصریح کرد: در ادامه این سفر پس از پایانه مرزی چذابه از پایانه مرزی شلمچه نیز بازدید خواهیم کرد چرا که از این پایانه مرزی نیز زائران زیادی عبور می کنند و بررسی مسائل مشکلات آنها نیز از دغدغه‌های ما به شمار می رود.
6068
خبرنگار: محمدرضا خبازان **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.