فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی مرزهای استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "عبداله نظرپور" با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در دو مرز شلمچه و چذابه در زمینه اعزام زائران نداریم، تصریح کرد: با توجه به شرایط لازم و زیرساخت های خوبی که در دو مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته شاهد روانسازی و راهپیمایی با آرامش اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی افزود: مردم و زائران حسینی قوانین را رعایت می کنند و هم نیروهایی که حضور دارند به زائران احترام گذاشته، خدمت رسانی لازم به آنها را ارائه و کار اعزامشان را نیز تسریع می کنند.

سردار نظرپور اظهار کرد: امنیت خوبی توسط همه نیروهای مسلح استان به ویژه مرزبانی و نیروی انتظامی در هر دو پایانه تأمین و حکم فرما است.

وی بیان کرد: در حوزه های مختلف راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه و سایر دستگاه هایی که حضور دارند هم با اشرافیت در راستای تأمین امنیت تلاش خوبی دارند و هم اینکه خدمات رسانی را در زمینه اعزام زائران با انگیزه خوب و بالایی انجام می دهند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان ایام اربعین و بازگشت زائران از عتبات عالیات نیروهای مرزبانی و سایر دستگاه ها در مرز چذابه و شلمچه حضور دارند و خدمات رسانی می کنند تا همانند سنوات گذشته شاهد یک راهپیمایی عظیم در مرزهای خوزستان باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.