مهدی رحیمی روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: همایش شیرخوارگان حسینی درامامزاده شهرستان های شیروان، فاروج اسفراین، بجنورد، مانه و سملقان و گرمه برگزار می شود.
وی افزود: این همایش در بجنورد روز جمعه سی و یکم شهریورماه ساعت 9:30 دقیقه صبح در محل امامزاده سیدعباس (ع) و با سخنرانی «فرشته تختی» از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
رحیمی عنوان کرد: سال های گذشته این همایش در مصلی شهرستان بجنورد برگزارمی شد اما امسال به علت مصادف شدن با هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در این مکان ،این همایش در امامزاده سیدعباس (ع) برپا خواهد شد.
وی گفت: شبستان امام زاده سید عباس (ع) برای 2 هزار نفر ظرفیت دارد و در این زمینه محدودیت فضا نخواهیم داشت.
رحیمی اضافه کرد: برای خدمات رسانی بهتر و برگزاری همایشی باشکوه تردر این مراسم با فرماندهی نیروی انتظامی، جمعیت هلال اهمر و اورژانس و دیگر نهادهای مربوطه هماهنگی های لازم انجام شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: این همایش در شهرستان شیروان در محل امامزاده حمزه رضا (ع) ساعت 9 صبح، شهرستان فاروج در امامزاده سید جعفر(ع) سیاهدشت ساعت 15 ، درشهرستان های اسفراین و مانه و سملقان هر دو برنامه ساعت 9 صبح و به ترتیب در امامزاده جعفربن موسی(ع) کوشکی و امامزاده ابراهیم (ع)انصاراجرا می شود.
رحیمی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمه نیز ساعت 15 و در محل امامزاده فخرالدین(ع) ایور برگزاری خواهد شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.