به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، در ابتدای نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار سقز با پرسنل شهرداری، عزیز حیدریان که چند ماه سرپرست شهرداری سقز را برعهده داشت، ضمن تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در این مدت از حسن اعتماد اعضای شورای شهر و مجموعه همکاران شهرداری، تشکر و قدردانی نمود و همچنین ضمن تبریک برای آغاز بکار شهردار سقز، برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

استقبال از پیشنهادات و راهکارهای کارکنان، پیگیری مسایل و مشکلات پرسنل و تلاش برای تبدیل وضعیت آنان، تقویت و پرورش نیروهای متخصص، قانونمداری، تعامل و رایزنی برای تحقق وعده ها و رفع نارسایی ها، توجه به شایسته سالاری کارکنان، تلاش در راستای توسعه متوازن شهری و... از جمله موارد مطرح شده از سوی اعضای شورا در این جلسه بود و بر تعامل و همکاری سازنده بین مجموعه شهرداری و اعضای شورا برای اجرای مصوبات و پیشبرد امورات شهری به نحوه شایسته تاکید شد.

سپس شهردار سقز در این مراسم بر تقویت نظم و انضباط کاری، قانونمداری و رعایت الزامات اداری برای پیشبرد امور، حفظ حرمت و پرداخت حقوق پرسنل به شیوه مناسب، عدم تمایز بین کارکنان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان تاکید نمود و گفت: توجه به مقوله های کارایی، توانمندی و تخصص از شاخصه های مدنظر برای ساماندهی منابع انسانی است
دکتر چیا صالحی بابامیری بیان داشت: برنامه های ویژه ای در راستای درامد زایی پایدار برای شهرداری در نظر گرفته شده و باید تلاش نمود آن را اجرایی و عملیاتی نمود.

وی افزود: ایجاد و تشکیل کمیته نظارت، کنترل و ارزشیابی بر عملکرد واحدهای مختلف شهرداری در راستای بهبود عملکرد سازمان و توجه بیشتری به نیروهای دلسوز و کارآمد از دیگر برنامه های است، که در دستور کار می باشد.

بابامیری با اشاره به اینکه دید و نگرشی مثبت به تمامی کارکنان دارد، اظهار داشت: تغییر و جابجایی پرسنل بر مبنای شناخت و توانمندی، موثر و مفید واقع شدن، چابک سازی و کارآمدنمودن سیستم، مدنظر قرار خواهد گرفت و نباید با دیدی منفی به این قضیه نگاه کرد.
شهردار سقز بیان داشت: شهرداری نهادی خدماتی، انتفاعی و توسعه ای بوده و باید مشتری مداری در اولویت کاری و برنامه های خود قرار داد و نباید هیچ فرقی بین ارباب رجوع وجود داشته باشد و لازمست حرمت آنها به بهترین شیوه نگه داشته شود.

بابامیری در ادامه از تلاش جهت تشکیل ۲ منطقه در صورت داشتن شرایط و تایید مراجع قانونی در سطح شهر سقز در راستای خدمت رسانی مناسب تر به شهروندان خبر داد.

شهردار سقز گفت: باید فرصت برابر برای تمامی کارکنان فراهم شود تا در فضای رقابتی سالم، امکان ترقی و پیشرفت برای همه وجود داشته باشد.

بابامیری اظهار امیدواری نمود: با همکاری و همدلی اعضای شورا و همکاران شهرداری، اقدامات موثری جهت توسعه شهری و خدمات رسانی موثر به شهروندان انجام داد و در این دوره رضایت مندی حداکثری پرسنل و مردم شریف شهر سقز را فراهم نمود.

در این جلسه برخی از کارکنان شهرداری به ارائه نظرات و پیشنهادات و دغدغه های خود پرداختند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 780621
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.