حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی چذابه افزود: به نظر می رسد این شور و شوق به برکت وجود مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هرسال ابعاد تازه ای به خود گرفته و از این جهت خداوند را سپاسگزاریم که این معرفت و درک حسینی را به جوانان ما عنایت کرده است.
وی گفت:هرسال شاهد عظمت و شکوه اربعین هستیم و این توفیق بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و امیدواریم همه قدر این نعمت و خدمتگزاری را بدانیم.
حاجتی با تقدیر از مجموعه های انتظامی ، امنیتی و موکب های مردمی که زمینه آرامش و آسودگی زائران حسینی را در 2 پایانه شلمچه و چذابه فراهم کرده اند افزود: به لطف الهی زیرساخت های خوبی برای تردد زائرای عزیز در این 2 مکان مقدس فراهم شده و هر سال شاهد پیشرفت کارها هستیم.
امام جمعه موقت اهواز همدلی ، همزبانی و یکدلی مجموعه های خدمات رسان که به صورت جهادی به زائران خدمت می کنند را ستود و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته امنیت بسیار خوبی در 2 پایانه چذابه و شلمچه فراهم شده است.

* زیارت اربعین یک فرصت معنوی ارزشمند است
امام جمعه موقت اهواز در ادامه زیارت اربعین حسینی را یک فرصت معنوی ارزشمند توصیف و به زائران توصیه کرد قدر و منزلت این زیارت را که بسیار ثواب دارد بدانند.
امام جمعه موقت اهواز افزود: زیارت به معنای بریدن از بدی ها و زشتی ها و اتصال به خوبی هاست لذا زائران عزیز باید واقعا' زائر باشند و تاثیر آن را در زندگی اجتماعی و فردی خود مشاهده کنند.
وی همچنین از زائران اربعین خواست به قوانین و مقررات 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق توجه کنند و با مدارک قانونی راهی کربلا شوند.
استاد حوزه علمیه و امام جمعه موقت اهواز در بازدید از مواکب اطراف گذرگاه مرزی چذابه ، با تعدادی از موکب داران که عموما' از اهالی مومن و ولایی غرب خوزستان هستند دیدار و گفت و گو و از خدمت رسانی خالصانه به زائران حسینی تقدیر کرد.
پایانه های مرزی چذابه وشلمچه 2 گذرگاه رسمی و قانونی عبور زائران اربعین حسینی هستند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.