به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول با گرامیداشت چهارم آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) نسبت به طرح کاپیتولاسیون افزود:در آمریکا چهره ها عوض می شوند؛ مجریان سیاست ها عوض می شوند، ولی سیاست ها یکسان است و هدف آنها تنها ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد حاکمیت 2 گانه در ایران بود گفت: آنها دنبال این بودند که نهادهای انقلابی مانند سپاه را در داخل کشور، و نیز اقتدار سیاسی و نظامی ایران را در منطقه را تضعیف کنند که با حمایت همه دولتمردان و ریاست جمهوری و انسجام کم نظیر مردم و مسئولان اروپایی ها عقب نشینی کردند و همه نقشه های آنها با شکست روبه رو شد.
امام جمعه موقت دزفول ادامه داد:همانطور که مردم سالاری نظامی و سیاسی مشکلات سیاسی و نظامی کشور را حل کرد مردم سالاری اقتصادی نیز می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته دزفول از کلیه هیات های عزاداری،مداحان،سینه زنان که در حفظ شعایر حسینی کوشا بودند تقدیر کرد و ارتحال آیت اله سیدمحمدحسن آقامیری را تسلیت گفت.
حجت الاسلام خسروپناه افزود:آیت اله آقا میری فقیهی پارسا، مردم دار و مصداق یک عالم منظم بود که نزد آیت اله نبوی اجتهاد گرفت و سلوک و اخلاق را از آیت اله بهجت آموخت و طلاب زیادی را تربیت کرد.

** بانک ها باید الکترونیکی شوند
امام جمعه موقت دزفول در ادامه با انتقاد از قوانین و مقررات بانکی گفت:بانک ها باید به بانک الکترونیک تبدیل شوند.
حجت الاسلام خسروپناه افزود:قوانین و ساختارهای اقتصادی کشور غلط است و مجلس باید نسبت به اصلاح این قوانین به ویژه قوانین بانکی اقدام کند.
وی اظهار کرد:ساختار بانکی کشور اشکال دارد و وجود چک تضمینی موجب مشکلات فراوان و چک برگشتی می شود که قانون چک تضمینی باید اصلاح شود.

** همه پرسی در کرکوک یک طرح صهیونیستی بود
امام جمعه موقت دزفول گفت:یک هزار و 650 نفر از نزدیکان مسعود بارزانی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند و این فرد عاملی برای اجرای طرح صهیونیستی است و هدفشان این بود که یک رژیم صهیونیستی دیگر در کردستان ایجاد کنند تا پس از آن دیگر کردهای منطقه را تحریک به استقلال کنند که اگر این اتفاق می افتاد یک بحران حل نشدنی در منطقه ایجاد می شد.
وی ادامه داد: این طرح صهیونیستی با تدبیر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی و همکاری برخی کردها شکست خورد و فتنه جدید دشمن ناکام ماند.
7278/ 6037
خبرنگار: رقیه کردی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.