به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، افزود: اگر آمریکایی ها امروز مردم ایران را تروریست می خوانند تنها با موضوع هسته ای، علم و برجام مشکل ندارند، بلکه از لغو نظام سلطه و استعمار در ایران اسلامی کینه دارند.
وی با اشاره به ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تغییر نظام در ایران، افزود: آنها بر این باور هستند که با حمایت عده ای می توانند به هدف خود برسند ولی باید نظر اکثریت مردم را در این زمینه جویا شوند تا بدانند چنین هدفی محقق نخواهد شد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهدات، مشخص است که آنها نمی خواهند به تعهدات خود عمل کنند و قصد دارند تحریم های جدید و جدی تری را علیه ایران اعمال کنند و البته جمهوری اسلامی باید دقت داشته باشد که در دام اروپایی ها نیفتد.
وی گفت: آنها در چهارچوب برجام قصد اعمال تحریم های جدید علیه ایران دارند تا ایران را به مذاکرات جدید وادار کنند، البته مواضع جمهوری اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار مرگ بر آمریکا مردم مشخص است.
امام جمعه کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تقویت اقتصاد درون زا، افزود: ضرورت دارد با اهتمام بیشتری نسبت به عملیاتی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد، چرا که عزت، اقتدار و امنیت ملی، رونق تولید همراه با مدیریت قوی با اقتصاد درون زای مقاومتی محقق خواهد شد.
وی گفت: کوتاهی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی آسیب زا است و با نزدیک شدن به 29 مهرماه روز ملی صادرات با نگاهی به روند صادرات و واردات باید اهتمام جدی تری در افزایش صادرات و کاهش واردات بی رویه و غیرضروری داشت.
امام جمعه کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم باید در کار تولید دخالت داشته باشند، افزود: حضور مردم در روند تولید، به خصوص در استان البرز بسیار حائز اهمیت است چراکه فضا برای تحقق این امر مساعد است.
نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه اهداف همه پرسی در کردستان شکست خورد، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال نفوذ بیشتر در منطقه بود که این هدف محقق نشد و اقتدار جبهه مقاومت افزایش یافت.
امام جمعه کرج گفت: اول ماه صفر نزدیک است و این ایام تحمل و بردباری را با درس گرفتن از احوال اسرای کربلا و دینداری، همراه دارد.
وی به 4 آبان ماه سالروز اقدام امام (ره) بر علیه قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: نظام سلطه با این قانون استعماری سعی بر سلطه و تحکم بیشتر داشت که اکنون نیز با سخنرانی های رییس جمهوری آمریکا چنین تفکری دنبال می شود.
وی افزود: در خصوص روز ملی استاندارد نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران این امر مهم، از مردم انتظار می رود از کالاهای دارای استاندارد استفاده کنند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به افزایش نگران کننده دستکاری های ژنتیکی، گفت: باید به عواقب این قبیل اقدامات و اهداف دشمنان در حمایت از چنین رفتارهایی پی برد و مانع اجرای آنها شد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.