به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بیات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به مساله برجام و سخنان ترامپ افزود: سخنان رئیس جمهوری امریکا درباره مساله برجام نشات گرفته از نظرهای کارشناسان امنیتی و مشاوران کاخ سفید بود.
وی با تاکید براینکه امریکا از تاثیرگذاری ایران در عرصه بین المللی در هراس است، اظهارکرد: ایران مانع ایجاد حکومت از سوی امریکا در سوریه و عراق شد و از سوی دیگر سدی بر سر راه فعالیت داعش محسوب می شود.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی ابهت امریکا در جهان را شکسته است، گفت: رهبر جانباز ایران اسلامی، مسئولان و ملت ولایتمدار کوبنده ترین سخنان را در جواب سخنرانی ترامپ دادند و این دشمن دیرین ایران و اسلام سربلندی، رشد و رونق ایران اسلامی را نمی خواهد.
حجت الاسلام بیات تاکید کرد: مسئولان کشور، جوانان و همه ملت باید در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و استکبار بیش از گذشته هوشیار باشند.
وی به تاثیرگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: اگر این نیروی مردمی و انقلابی نبود، این کشور به سرنوشتی همانند کشورهای افغانستان، سوریه و عراق تبدیل می شد.
امام جمعه موقت زنجان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه موشکی ایران را افتخاری برای این کشور دانست و گفت: این 2 مقوله حافظ امنیت ایران بشمار می روند.
حجت الاسلام بیات ادامه داد: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و ایران شرط هایی دارد که باید همه آحاد ایران آخرت گرا، متحد، امانت دار و راه و روشی همچون شهید حججی داشته باشند.
وی بر امانتداری از سوی مسئولان و خادمان نظام تاکید کرد و یادآورشد: حرکت در سایه و پرتو رهبری های ولی امر مسلمین جهان بزرگترین ذخیره الهی است.
امام جمعه موقت زنجان گفت: جوانان ایران باید بدانند تبعیت از ولی امر مسلمین جهان ستون پایداری انقلاب اسلامی است.
حجت الاسام بیات به سالروز شهادت شهید مصطفی خمینی درآبان سال 56 اشاره کرد و افزود: شهادت فرزند بنیانگذار انقلاب اسلامی منشاء شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران شد.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.