به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: از آمریکایی ها غیر از این هم انتظار دیگری نیست و امام راحل(ره) با ابتکار مشاوران خود و در وقت مناسب سپاه و بسیج را تشکیل و این دو نهاد مردمی خدمات بزرگی به نظام و انقلاب اسلامی انجام داده است.
وی اظهارکرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران در برابر اعمال تحریم های جدید علیه کشور و سپاه ساکت نخواهند نشست و متناسب با رفتار آمریکا، پاسخ خواهند داد.
خطیب جمعه بناب یادآوری کرد: پیروزی از آن جمهوری اسلامی است و اگر کمی صبر کرده و در داخل کمی همدیگر را تحمل کنیم و برای همدیگر بهانه تراشی و مشکل تراشی نکنیم، این پیروزی حاصل می شود.
حجت الاسلام باقری بنابی، همه پرسی در اقلیم کردستان عراق را توطئه جدید اسرائیل خواند و ادامه داد: از آنجایی که داعش به زودی در منطقه ریشه کن خواهد شد با این اقدام قصد دارند توطئه جدیدی را در منطقه راه بیندازند و به طور قطع این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد شد.
وی با تاکید بر حفظ اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد: به طور قطع اقتدار هر ملت در نتیجه مقاومت و ایستادگی آن بوده و برای دستیابی به اقتدار و قدرت باید در در برابر دشمنان مقاومت و در برابر کمبودها پایداری کرد.
وی با اشاره به قسمتی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر اینکه ' سعی کن در زمان مسئولیت خود به هیچ فردی ظلم نشود'، گفت: شیوخ عرب و اربابان آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در شیب واژگونی قرار گرفته اند و فاتحه آن ها یکی پس از دیگری خوانده خواهد شد.
امام جمعه بناب اظهارکرد: در زمان کنونی دشمنان نظام بهتر از ما می دانند که جمهوری اسلامی در چه جایگاه و اقتداری قرار دارد.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: تمام کارشناسان زبده غربی به این نتیجه رسیده و اعلام کرده اند که خواه تهدید کنید و خواه تهدید نکنید، ایران تنها قدرت منطقه است و باید ایران را یک قدرت تمام عیار هسته ای و غیرهسته ای در جهان قبول کرد.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.