به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: این اقدام ننگین برای آمریکا تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سپاه از تمامیت ارضی کشور و از ارزشهای اسلامی حفاظت و صیانت می کند، تصریح کرد: سپاه از بطن مردم تشکیل شده و مدافعین راستین آرمان های جمهوری اسلامی هستند.
امام جمعه روانسر با اشاره به دخالت آمریکا در مناطق اسلامی، تصریح کرد: آمریکا با دخالت در مناطق اسلامی و ساختن گروه‌هایی علیه ممالک اسلامی درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در کشورهای اسلامی و تلاش برای بقای خود است.
ماموستا غفوری در ادامه بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: بحران کم آبی جدی است و سطح آب ها ی زیرزمینی بسیار کاهش پیدا کرده لذا ضروری است شهروندان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.
وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: رحمت خداوند متعال وسیع و بی پایان است و کسانی که تقوای الهی و زکات پرداخت کنند این رحمت شامل حالشان می شود.
خطیب جمعه روانسر گفت: پایبندی به تقوا، دین‌داری و اجرای تعالیم اسلامی و دستورات دینی است ضامن سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت است و پرداخت زکات نیز موجب فزونی و برکت مال می شود
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.