به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: در نتیجه این اظهارنظرهای ناشیانه رئیس جمهوری آمریکا، دولت و ملت و همه جریانهای سیاسی کشور ما به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و مذاکره با این کشور بی نتیجه است.
وی گفت: پیروزی های مقاومت اسلامی و ناکامی های آمریکا در سرنگونی دولت قانونی سوریه، تجزیه عراق و حاکم کردن گروههای تروریستی در منطقه، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به شدت عصبانی و وادار به اظهار نظرهای سفیهانه و جنون آمیز کرده است.
وی تصریح کرد: ترامپ از یک طرف عنوان کرد که ایران روح برجام را زیر پا گذاشته و از سوی دیگر بر ضرورت مذاکرات جدید تاکید دارد و در موضعگیری ناشیانه دیگر از تصمیم خود برای گنجاندن سپاه پاسدران در لیست گروه های تروریستی خبر می دهد.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اقدامات گروههای تروریستی واکنش نشان نمی داد و وارد عمل نمی شد، امروز داعش در عراق، سوریه و لبنان به اهداف خصمانه خود دست یافته بود و دنیا را همچنان تهدید می کرد.
وی با اشاره به عبرتهای عاشورای حسینی، دنیا پرستی را عامل شکست امت و خواص دانست و گفت: این مساله موجب شد که تعداد زیادی از خواص و افراد در مقابل یاران امام حسین (ع) در عاشورا صف آرایی کنند.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.