به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : نماینده آمریکا در سازمان ملل هم اذعان کرد که ما به فکر منافع خود هستیم و امروز مسئولان باید محکم و قاطعانه در برابر آمریکا بایستند و به تعهد خود عمل کنند.
وی همه پرسی در کردستان عراق را خیانت آشکار به منطقه عنوان کرد و افزود : آمریکا و رژیم صهیونیستی به فکر ایجاد غده سرطانی جدیدی در منطقه هستند می خواهند اسرائیلی جدید را به وجود آورند تا به اهداف خود برسند.
خطیب جمعه سیرجان همکاری جمهوری اسلامی ایران و دولت های عراق و ترکیه را درپیشگیری از نقشه شوم آمریکا برای تجزیه عراق موثر و مهم دانست و گفت : با اتحاد کشورهای منطقه هرگز آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نمی رسند و اگر تاریخ را برگردیم خسارت هایی که به مردم در کشورهای مختلف منطقه وارد شده ناشی از تفرقه و تشتت دولت ها و ملت ها بوده است.
حجه الاسلام حسینی به اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت : همانطور که رهبری معظم فرمودند مردم دنیا به دنبال شنیدن حقایق از زبان جمهوری اسلامی هستند و از این فرصت ها باید استفاده خوب و کامل شود.
امام جمعه سیرجان در ادامه با قدردانی از مردم در برگزاری پرشور مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا افزود : دشمنان ما از این حضورها ضربه خوردند و همه باید قدر این مجالس را بدانیم و همیشه ایام مراسم حضوررا پررنگ داشته باشیم .
وی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت پایدار ما در گرو عملکرد خوب این نیرو بوده و خواهد بود اما همکاری مردم در هر زمینه ای بانیروی انتظامی لازم و ضروری است که باید فرهنگ سازی و به آن توجه شود.
خطیب جمعه سیرجان رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق را در مرزهای دو کشور نشان از اقتدارو همراهی دولت ها و ملت هابرای مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت : هنوز عراق درگیر مقابله با نابودی داعش است که نقشه های شوم آمریکایی در صدد تجزیه و تضعیف عراق است واین همکاری دولت ها توطئه های صهیونیست ها و دشمان مسلمانان را خنثی خواهد کرد.
خبرنگار :محمد ایران نژاد **انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.