به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وضعیت کنونی کشور افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی با دشمنان داخلی و خارجی مورد تهدید قرار گرفته و به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند لذا باید ایران در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند.
وی افزود: ماهیت دشمنان خارجی بر ملت ایران آشکار است و طول سال‌ های متعدد در مقابل این دشمنان ایستادگی شده است.
امام جمعه مشگین ‌شهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه حضور نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) جز امن ترین کشورهای دنیاست و دشمن هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.
حجت الاسلام باوقار گفت: تا 23 مهر ماه رئیس جمهوری آمریکا باید در مورد برجام اظهار نظر کند این در حالی است که آمریکا در حین حفظ برجام انواع فشارها را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌کند.
او تاکید کرد: برجام دیگر قابل مذاکره نیست و توافق بین المللی است که تنها آمریکا به دنبال خروج از آن است که در صورت خروج خود آمریکا متضرر خواهد شد.
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی به تعهدات پایبند خواهد بود که تمام اعضای 1+5 پایبند باشند.
وی افزود: پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران مشخص است و آژانس بین المللی هسته‌ای نیز اعلام کرده که ایران به تمام تهدات خود عمل کرده و بر آن پایبند است.
حجت الاسلام باوقار گفت: آمریکا سپاه را در ردیف گروه‌ های تروریستی معرفی می‌کند در حالی که این نهاد مقدس محبوب و مورد اعتماد ملت ایران است لذا در صورتی که ترامپ به سپاه جسارت کند با مواضع انقلابی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.