معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: ظرفیت استان خوزستان از نظر اقتصادی بسیار بالاست و این استان می‌تواند معین استان‌های دیگر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در نشست کارگروه تخصصی صیانت قضایی از تولید، صنعت و اشتغال که با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد، اظهارکرد: باید هرچه در توان داریم به کار ببریم تا منویات رهبر انقلاب و اهداف ترسیم‌شده در برنامه اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با اقدامات خوبی که تاکنون از سوی دستگاه‌های عضو این کارگروه صورت گرفته و اجرای مصوبات این نشست، بتوانیم پرونده‌های اقتصادی را رسیدگی و برای رفع مشکلات آنان، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: حرکت چرخ تولید در استان خوزستان نباید کند شود و دادگستری خوزستان این آمادگی را دارد که این موضوع را به سرانجام برساند. دعوت از قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی و برگزاری جلسات مشترک با نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت لازم برای سرمایه‌گزاران از برنامه‌های آتی این کارگروه است که امیدواریم با اجرای آن گام بلندی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان برداشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.