به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، عباس محمدیان ظهر امروز در جلسه مسئولان کانون‌های بسیج رسانه خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت موضوع شعار سال اظهار داشت: رسانه‌ها با توجه به جایگاه خطیرشان در گفتمان‌سازی و فعال‌کردن تمامی بخش‌ها، نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند. قبل از فرهنگ‌سازی باید گفتمان‌سازی داشته باشیم که اگر گفتمان‌سازی فضای غالب جامعه شود تبدیل به فرهنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه در تبیین شعار سال باید به تبیین هندسه اقتصاد در سال اقتصاد مقاومتی از منظر رهبر انقلاب بپردازیم، افزود: نام‌گذاری سال‌های اخیر با عناوین اقتصاد مقاومتی ما را به سوی هندسه فکری و اجرایی رهنمود می‌کند که در این راستا نیازمند برقراری ارتباط بین آنها برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی از رسانه‌ها به عنوان بهترین جایگاه برای گفتمان‌سازی شعار سال نام برد و گفت: تعداد مدیر انقلابی کارآمد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی آنچنان نیست و لازم است به مدیران توصیه شود که با روحیه انقلابی و جهادی در تحقق نام گذاری سال تلاش کنند.

محمدیان تصریح کرد: هر قدر در استفاده از منابع ملی و سرمایه‌های عظیم معدنی نقش داشته باشیم ولی در راستای افراد نالایق و ناشایست باشد راه به جایی نخواهیم برد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی فروش محصولات داخلی با برند خارجی را یکی دیگر از آسیب‌های تولید و به مثابه «یک عیب بزرگ ملی» عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند و مردم را به جنس داخلی ترغیب کنند.

وی گفت: فعالان رسانه با تولید محتوای کارشناسی قوی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش کنند؛ نباید از کوچکترین رسانه غفلت کنیم. دشمنان خارجی و داخلی درصدد مهندسی رسانه‌ای برای انقلاب هستند و باید با تمرکز، حفظ وحدت و ایجاد هم‌افزایی در راستای تحقق شعار سال اقدام کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620836
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.