به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های امروز نماز جمعه شوش با اشاره به سخنان و مواضع غیر اصولی دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه ایران افزود: اگر تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد به خوبی توطئه ها ، بدعهدی ها و دشمنی های آمریکا و حامیان آنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران مشخص است.
امام جمعه شوش تاکید کرد: شیطان بزرگ اکنون با عهد شکنی آشکار و بی شرمانه در برجام و تلاش خائنانه در به شکست کشاندن این تعهد بین المللی ، ماهیت پلید خود را بار دیگر روشن ساخته و به بهانه های واهی به دنبال افزایش تحریم علیه ملت ایران و تشدید فشار بر مردم ایران است.
حجت الاسلام امام گفت: آمریکا بداند جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدام های بی شرمانه آنان ساکت نخواهد نشست و اقدام متقابل را حق خود می داند چرا که ترامپ دنبال جنگ روانی است.
وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران سرمایه نظام اسلامی است که همواره پشتوانه اقتدار و سربلندی کشور بوده و باعث ناکامی استکبار شده است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران، نیرویی است که در قلب آحاد ملت قرار داشته و مدافع انقلاب، نظام اسلامی، مرزهای ایران اسلامی و ارزش ها متعالی این مرز و بوم است که تروریست های داعش را در عراق و سوریه به شکست کشاند.
امام جمعه شوش همچنین یادوخاطره چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی را گرامی داشت.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.