دریادار پاسدار علی فدوی روز پنجشنبه در مراسم آغازین نخستین یادواره شهدای اطلاعات خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد افزود: بر خلاف گسترش دشمنی ها بر علیه ایران، استکبار جهانی نتوانسته کاری از پیش ببرد و این انقلاب باعث بیداری ملت های منطقه و به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه شده است.
وی اضافه کرد: دشمن در دوران جنگ و در حال حاضر گمان می کند که هرجا به صورت مستقیم وارد جنگ شود، پیروز می شود و به همین دلیل فکر می کرد که حکومت سوریه را در مدت کوتاهی سرنگون می کند.
وی اظهار کرد: اکنون بعد از چند سال و به بار آوردن خسارت های فراوان دشمنان اقرار می کنند که کاری بر علیه ایران از پیش نبرده اند و شکست خود در سوریه را نیز متوجه ایران می دانند.
وی با تاکید بر اینکه همه پیروزی های ایران حاصل تلاش و کوشش بی منت سربازان و رزمندگان اسلام است که از جان خود گذشته اند و با دشمنان مبارزه می کنند ، اظهار کرد: رزمندگان و شهدای اطلاعات و عملیات در همه مدت و تمام مراحل جنگ جایگاه ویژه ای داشته اند و این افراد همیشه حضور موثری در صحنه داشته اند.
وی با بیان اینکه دشمن در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور، بر علیه انقلاب مبارزه کرده است، افزود: اما اکنون این مبارزه به هزاران کیلومتر دورتر از مرزها عقب کشیده شده است که نشانگر قدرت نظامی ایران است.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دشمنان به دنبال این بودند که این جنگ غالب و مغلوب نداشته باشد ، گفت: این امر به این دلیل است که هر کشته از ایران یا عراق به نفع دشمنان بود.
نخستین یادواره 562 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی 15 تیر ماه با حضور فرماندهان نیروی زمینی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان این نهاد و استاندار خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7507/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.