اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، وی با بیان این که در مدیریت فرهنگی کشور کم کاری و اختلال وجود دارد که مسایل فرهنگی باید اصل و مهم قلمداد شود افزود: به تعبیر "آتش به اختیار"مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت ایران با حدود 85میلیون نفر با هویت فرهنگی است و فرهنگ ما برگرفته از آیات و آموزه های دینی است که با ان جی او ها و مراکز فرهنگی و با پشتوانه عظیم مردمی و بودجه های فرهنگی مشغول به کار می باشند.
امام جمعه پلدختر عنوان کرد : با این وجود صادقانه و به دور از تعصبات
هذبی و جناحی باید گفت هنوز نتوانسته ایم دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را که با فلسفه اصلاح و هدایت حیات اجتماعی جامعه سروکار دارد و با قانونی که در مجلس هرچند نیم بند تصویب و به دولت ابلاغ شد از غربت بیرون بیاوریم.
وی گفت:در زمان امام (ره) اگر افراد لیبرال های روشنفکر نما و سکولار ها
در مراکز تصمیم گیری نفوذ نمی کردند خیلی از مسائل فرهنگی حل می شد که هم اکنون نیز نباید غفلت کرد زیرا دستانی در کار است تا مسائل دسته چندم کشور را به عنوان مسئله اول کشور مطرح کنند یعنی افرادی هستندکه مسایل اصلی و فرعی کشور را با هم جابجا می کنند و مسایل فرعی جامعه را اصل و مسایل اصلی را فرعی قلمداد می کنندکه نباید اینگونه باشد .
سوری تصریح کرد : به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که پخش آواز و یا آهنگی را قبل از افطار و کنسرت و آزادی را با مفاهیم مبهم مسئله اصلی کشور قلمداد می کنند یا شعار تحمل مخالف و ضرورت وجود عنصر نقد حتی یک شعر لطیف و در عین حال نقادانه ی مشفقانه را نه تنها برنمی تابند که با انگ های مختلف مستحق محکومیت و مجازات می دانند.
امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: کسانی که ستاد نماز جمعه را به جای ستاد نماز عید فطر به باد اهانت می بندند چرا زمانی که اهانت به امام ( ره) و مدافع حرم شد آن روزها کسی حرفی نزد و چرا از نام امام و فرزندان مدافع حرم امام کسی دفاع نکرد .
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در باب آتش به اختیار فرمودند یعنی عمل فرهنگی خودجوش و درعین حال تمیزو قانون مند که همراه با منطقی که بهانه به دست آدم های پوچ اندیش ندهد و جریان انقلاب را مدیون یا بدهکار نگرداند .
امام جمعه پلدختر گفت: مجلس سنای آمریکا در 25 خرداد طرح تحریمی با 98 رای موافق و دو رای مخالف به تصویب رساند این لایحه هم اکنون در انتظار تصویب در مجلس نمایندگان آمریکا است تا پس از طی مراحل قانونی و با تصویب دونالد ترامپ به لیست قوانین تحریمی علیه ایران اضافه شود.
سوری اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماج تحریم های جدید دشمن است چون جبهه غربی عربی - عبری از قدرت و صلابت سپاه می ترسند و سپاه بحران ها و تجزیه تحلیل های آمریکا در منطقه را نقش بر آب کرده است که حمایت مثال زدنی آحاد ملت از سیلی غیورمردان سپاه به تروریست های تکفیری مظهر عینی استقلال کشور است .
وی افزود: سپاه فکر هرگونه تجاوز از کشور را دور کرده است و از نظر
سازندگی هم به کمک کشور به درخواست دولت ها آمده است تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا حفاری تونل های پیچیده آبرسانی و مترو ، نابودی کپر نشینی به وسیله بسیج در کنار تهران سلاح های جدید و پیام
آمادگی به دشمن ، تجهیز سپاه به کلاشینکف های ارتقا یافته چون سپاه باعث اقتدار و استقلال کشور است دشمن دنبال تخریب این نهاد مردمی است.
امام جمعه پلدختر عنوان کرد: جای بسی تاسف است که یک عده به سپاه حمله می کنند و نشان استقلال کشور را هدف گرفته اند دشمن با هدف افراد خودفروخته به خاطر خوش خدمتی به دشمن این کار را می کند اما مردم ما هیچ وقت دوست ندارند مانند سوریه و عراق و کشورهای دیگر دشمن حیثیت آنها را به تاراج ببرد و هرگز از استقلال خودشان که نماد آن سپاه عزیز است دست بر نمی دارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 688265
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.