این دانشجویان به خبرنگار ایرنا گفتند مسئولان برگزاری این آزمون به بهانه نبود کارت ملی و شناسنامه مانع از امتحان برخی دانشجویان مقطع دکتری در این آزمون شدند.
یکی از این دانشجویان به خبرنگار ایرنا گفت: بر روی کارت این آزمون ارائه کارت شناسائی معتبر قید شده و آوردن کارت ملی و شناسنامه قید نشده است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: از بین افرادی که امروز از این آزمون محروم شدند کسانی بودند که عضو هیات علمی دانشگاهها بودند و کارت شناسائی خود را ارائه کردند ولی به دلیل همراه نداشت کارت ملی و شناسنامه از این آزمون محروم شدند.
وی گفت: اهواز بع نوان یکی از مراکز پایلوت این امتحان در جنوب و غرب کشور انتخاب شده و سختگیری مسئولان این دانشگاه فرصت بسیاری از دانشجویان برای شرکت در این آزمون را سوخت.
وی گفت: برخی دانشجویان آبانماه امتحان جامع دارند و محروم شدن آنان در این آزمون عملا آنها را در امتحان جامع نیز حذف خواهد کرد.
بگفته وی این کار تنها هزینه های دانشجویان دانشگاه آزاد را بالا برده و عملا بر درآمدهای دانشگاه آزاد می افزاید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: آزمون ept یک آزمون سراسری است و برای شرکت در این آزمون طبق دستور مرکز ،شرکت کننده در آزمون حتما باید کارت ملی و یا شناسنامه همراه خود داشته باشد.
شهرام لک جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دلیل یکسری اتفاقات که در برگزاری آزمون ها رخ داده است این سخت گیری ها انجام می شود.
وی گفت: این آزمون هر ماه برگزار می شود و افرادی که موفق به شرکت در این آزمون نشدند می توانند در ماه های بعد در این آزمون شرکت کنند.
وی گفت: البته برای بسیاری از شرکت کنندگان به دلیل داشتن امتحان جامع و یا ارائه دفاع این آزمون اهمیت دارد اما برای شرکت در آزمون طبق دستور العمل داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامی است.
به گزارش ایرنا امروز آزمون سراسری ept در دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد که حدود 20 نفر از دانشجویان به دلیل همراه نداشتن کارت ملی و شناسنامه اجازه ورود به این آزمون را نیافتند.
ماه قبل نیز 40 دانشجو در اهواز در این آزمون محروم شدند.
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.