فاضل خمیسی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این افراد در رشته های پزشکی ، داندانپزشکی و داروسازی قبول شدند بیان کرد : در این ناحیه آموزشی 56 هزار دانش آموز وجود دارند که هفت هزار دانش آموز در دوره متوسطه مشغول به تحصیل بوده و نزدیک به یک هزار دانش آموز در رشته علوم تجربی در پایه های پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین قبول شدگان رشته پزشکی در این ناحیه امسال از مدارس برخوردار و غیر برخوردار بوده است اظهار کرد: امسال همانند سال گذشته بالاترین آمار قبول شدگان رشته های پزشکی را ناحیه چهار اهواز به خود اختصاص داد.
مدیر ناحیه چهار اهواز همچنین افزود: در این ناحیه تعداد قبول شدگان رشته مهندسی در مراکز دولتی بیش از 300 دانش آموزمی باشد که این قبول شدگان بیشتر از مدارس کم برخوردار بوده اند.
خمیسی با بیان اینکه عدالت آموزشی باید در کلیه مدارس استان انجام گیرد بیان کرد : در سال تحصیلی 96-95 تلاش شد تا با همگن سازی آموزشی در مدارس این ناحیه و برنامه ریزی آموزشی ، موفق به کسب رتبه های بالا در آزمون سراسری شویم.
مدیر ناحیه چهار اهواز با تاکید بر اینکه ناحیه چهار اهواز در سال تحصیلی 95-96 رشد همه جانبه را در تمامی رشته ها داشته است بیان کرد: ناحیه چهار اهواز در بین چهار ناحیه بهترین عملکرد را در رشد میانگین نمره به خود اختصاص داده است .
خمیسی با اشاره به اینکه میانگین نمره ناحیه چهار اهواز در رشته های علوم تجربی و ریاضی از میانگین نمره کشوری بالاتر است بیان کرد : در رشته های فنی و حرفه ای و علوم تجربی در میانگین نمره امتحانات نهایی رتبه دوم را ناحیه چهار اهواز کسب کرده است .
مدیر ناحیه چهار اهواز توضیح داد: در مجموع میانگین نمره، ناحیه چهار اهواز در رشته های نظری و فنی بین 41 منطقه با افزایش 69درصد نمره نسبت به میانگین خرداد 95 رتبه سوم استان را کسب کرد .
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.