به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمود محمدزاده روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دزفول افزود:نماز جمعه یکی از معدود عباداتی است که هم جنبه سیاسی و هم جنبه اجتماعی و عبادی دارد.
وی ضمن تقدیر از تلاش حجت الاسلام مصطفی نصیری امام جمعه پیشین بخش سردشت دزفول و قبول استعفای وی گفت:حجت الاسلام نصیری آبانماه سال 86 به امامت جمعه بخش سردشت دزفول منصوب شد و در 427 جمعه ، نماز جمعه به امامت وی اقامه شد.
در این آئین حجت الاسلام سیدحسین علوی اصل که پیش از این امامت جمعه لالی را بر عهده داشته به عنوان امام جمعه بخش سردشت دزفول معرفی شد.
امام جمعه دزفول نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و تسلیت ماه محرم گفت:باید تلاش شود چهره امام حسین (ع) مخدوش نشود و مفاهیم تحریف آمیز و غلط چشم ها و دل ها را از امام حسین (ع) منحرف نکند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:دشمن همواره سعی دارد عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) را از مسیر کارآمدی خود منحرف کند ولی بر خلاف تلاش دشمن روز به روز قیام امام حسین (ع) بالنده تر و حرکت اربعین با شکوه تر می شود بطوری که در دیگر کشورهای غیرمسلمان نیز به این واقعه پرداخته می شود و فرهنگ عاشورا جایگاه خود را در دنیا یافته است.
وی از زحمات حدود یک دهه فعالیت های حجت الاسلام نصیری امام جمعه بخش سردشت دزفول تقدیر کرد وگفت:بخش سردشت یکی از بخش های محروم کشور است که نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف بهداشت،جاده سازی ،برق رسانی و آموزش وپرورش در آنجا انجام داده ولی هنوز غبار محرومیت از این بخش زدوده نشده است.
بخش سردشت دزفول با دو دهستان و 57 روستا حدود 35 هزار نفر جمعیت دارد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.