به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، به مناسبت هفته دولت چند پروژه در بخش های سلامت، خدماتی و صنعتی در شهرستان شوشتر شامل یک مرکز خدمات جامع بهداشتی و درمانی در روستای درب خزینه (از توابع شوشتر) ، مرکز MRI و کلینیک سیار دندانپزشکی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ، بلوک های زایمانی بیمارستان الهادی ، کارخانه صنایع غذایی جنوب و طرح گازرسانی به روستاهای شعیبیه شهرستان شوشتر با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
در ابتدای برنامه های امروز افتتاح پروژه های هفته دولت، مرکز خدمات جامع بهداشتی و درمانی روستای درب خزینه از توابع شهرستان شوشتر توسط غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افتتاح شد.
این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتبار 9 هزار میلیون ریال ساخته شده است و این روستا را با جمعیت پنج هزار و 240 نفر تحت پوشش قرار می دهد.
دو تیم سلامت در این مرکز سلامت خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه خواهند داد؛ همچنین تعداد 9 خانه بهداشت تحت پوشش این مرکز فعالیت خواهند کرد.
عملیات اجرایی احداث این پروژه در شهریور ماه سال گذشته آغاز و در مدت یک سال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت ساختمان MRI و کلینیک دندانپزشکی سیار بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و بلوک های زایمانی بیمارستان الهادی با سیزده اتاق LDR با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
در ادامه سفر امروز استاندار به شهرستان شوشتر کارخانه صنایع غذایی جنوب شوشتر به بهره‌برداری رسید.
در پایان برنامه های امروز بازدید استاندار خوزستان از شهرستان شوشتر طرح گازرسانی به روستاهای بخش شعیبیه از توابع شوشتر به بهره برداری رسید.
در طرح گازرسانی به روستاهای شوشتر مقدار شبکه گذاری انجام شده هفتاد و پنج هزار متر است و تعداد هزار و صد و پنجاه خانوار با هزار انشعاب گاز از نعمت گاز برخوردار شدند.
برای این پروژه مبلغ نه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.