به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی آستارا افزود: در دولت یازدهم شاهد تحقق نسبی وعده ها در کشور و تحولات امیدآفرین در شهرستان مرزی بندر آستارا بودیم و برنامه های دولت در این شهرستان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم، با جدیت پیگیری می شود.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: در گازرسانی به روستاهای آستارا، کارهای بزرگی انجام و بیش از 90 درصد روستاها از گاز برخوردار شده است و آستارا در آینده به عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.
وی بیان کرد: احداث بزگترین سد لاستیکی کشور در آستارا برای رفع 70 درصد مشکلات آب این شهرستان آغاز شده و تکمیل و بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری و بیمارستان جدید آستارا از خدمات دولت یازدهم در این شهرستان است و نواقص احتمالی نیز با جدیت، بررسی و رفع می شود.
رنجکش ادامه داد: تکمیل طرح های با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار دارد و تا پایان سال، بخش اعظم این طرح ها تکمیل خواهد شد و برای تحقق همه برنامه ها ، به همراهی و همکاری دستگاه های مختلف نیاز است.
او گفت: آستارا در کانون توجه کشور و حتی خارج از آن قرار دارد و بستر توسعه حوزه های گردشگری و خدماتی در این شهرستان آماده است و تحقق برنامه های مربوطه، به اشتغالزایی و رفاه مردم منجر خواهد شد.
فرماندار آستارا ادامه داد: طی شش ماه گذشته بیش از 70 مقام مسئول نظیر مدیران کل و وزرا برای پیگیری برنامه های توسعه آستارا در این شهرستان حضور یافته اند و کاستی ها باید با همراهی مردم و مسئولان به فرمانداری اعلام شود تا پیگیری لازم به عمل آید.
رنجکش اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت، 87 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، در مناطق مختلف شهرستان آستارا به بهره برداری می رسد.
او با ابراز تاثر از وفات سومین جنگلبان حادثه دیده آستارا، درگذشت سه جنگلبان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در حادثه سقوط خودروی این اداره به دره را به خانواده های عزادار آنان تسلیت گفت و برای مصدومان آن حادثه، آرزوی سلامتی کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.