به گزارش خبرنگار ایرنا، مهمترین این طرح ها گازرسانی به 500 خانوار بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: برای اجرای این طرح با 10.5 کیلومتر طول خط انتقال و بیش از 9 کیلومتر طول خط شبکه داخلی سطح شهر، مبلغ 80 میلیارد ریال هزینه شده است.
شهبازی افزود: متوسط هزینه گازرسانی برای هر خانوار در حالت نرمال 60 میلیون ریال است در حالی که این مبلغ برای هر خانوار در باینگان با توجه به سختی کار و صعب العبور بودن مسیر 170 میلیون ریال بوده است.
در ادامه استاندار کرمانشاه طرحهای عمرانی شهرداری پاوه را شامل سوئیت های اقامتی پارک شهید کاظمی، بازسازی و نوسازی میدان مولوی و میدان شهدا، احداث دیوار حفاظتی خیابان گردشگری، آسفالت معابر و خیابانهای اصلی شهر و تعریض، بهسازی و شن ریزی خیابان بالا دست شهر پاوه با 44 میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.
استاندار کرمانشاه همچنین در روستای دشه از توابع بخش مرکزی پاوه حاضر که با استقبال مردم این روستا مواجه شد.
رازنی طرح آسفالت روستای دشه را شامل عملیات دیوار چینی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت به مساحت 10 هزار متر مربع و به طول یک هزار و 200 متر و سه میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار افتتاح کرد.
این طرح به نمایندگی از طرح آسفالت روستای نوریاب به مساحت 9 هزار متر مربع و طول 800 متر و صرف سه میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود از تصفیه خانه طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه و بیمارستان جدید این شهر بازدید کرد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.