آیت ا... محسن حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان اخیر ولیعهد آل سعود ضد ایران افزود:شاید سران رژیم آل سعود هنوز به توانمندی های ایران اسلامی پی نبرده اند اما اگر قدرت ایران را در منطقه در نظر بگیرند،بیشتر مراقب حرف های خود خواهند بود.
وی اظهارکرد: با توجه به اقتدار ایران در منطقه، تمامی جهان به صحبت های بی اساس رژیم آل سعود می خندد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پاسخ کوبنده سپاه به تروریست های تکفیری در سوریه تنها بخشی از توانمندی های ایران اسلامی بود و نیاز است که دشمنان بیشتر مراقب سخنان خود در خصوص ایران باشند.
وی بیان کرد: پاسخ سپاه به داعشی های تکفیری تمامی جهان را متعجب کرد و شاید آنهایی که قصد ایجاد ناامنی در کشور ما را دارند به خود بیایند.
آیت ا... حیدری افزود: این سیلی های کوبنده همواره برای متجاوزان نادان آماده است که در صورت کوچکترین اشتباه از سوی آنها ، بازهم از سوی ایران تکرار خواهد شد.
وی ادامه داد: ایران درصورتی که امنیت خود را از سوی هر کشوری در خطر ببیند این توانمندی را دارد که به کابوس بزرگی برای دشمنان خود تبدیل شود.
ولی عهد جدید عربستان در مواضعی خصمانه، ایران اسلامی را حامی تروریسم عنوان کرده بود در حالی که عربستان خود یکی از کشورهای اصلی تامین کننده مالی و تسلیحاتی گروه های تکفیری و تروریستی است.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.