نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز فریاد مظلوم علیه ظالم در دنیاست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهروز برزگر کلشانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همزمان با روش قدس در شهرستان سلماس گفت: روز قدس روز نشان دادن سلطه و ظلم اسرائیل به مردم مظلوم فلسظین است و حامی این پیام که اسرائیل در فلسطین و منطقه جایی ندارد.

برزگر افزود: هدف نظام سلطه و اسرائیل از اشغال فلسطین تصرف و تسلط بر سایر کشورهای اسلامی در منطقه بود مه تا کنون در این اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

وی اظهار کرد: از برکات نامگذاری روز قدس این است که به دنیا بفهمانیم ایرانیان حواسشان به حریم و حرم هست و همواره فریادرس مظلومان در هر نقطه ای از جهان هستند.

نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث تروریستی 17 خرداد در تهران خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای متحدش امروزه یکی از بزرگترین حامیان گروهک های تروریستی همچون طالبان و داعش و ... در منطقه هستند که با ترورهای کور می خواهند کشورهای امن از جمله ایران را ناامن جلوه دهند.

برزگر با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه در هدف قرار دادن مقر تجمع تروریستها در سوریه تصریح کرد: موشک های سپاه در اول به قلب اسرائیل و آمریکا و سپس بر داعش اصابت کرد و مردم مطمئن باشند این تنها گوشه ای از قدرت و اقتدار نیروهای اسلام در برابر متجاوزان به حریم ایران اسلامی است.

وی اذعان کرد: آمریکا دیروز انرژی هسته ای و امروز توان موشکی  حقوق بشر را بهانه تحریم های خود علیه ایران قرار داده است  و این گواهی بر دشمنی دیرینه استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحد و همدلی بین آحاد مردم، اظهار کرد: اکنون که انتخابات تمام شده است باید همگی در راستای وحدت و همدلی کار کنیم و از ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین خودداری کنیم و با اتحاد و انسجام در مسیر حل مشکلات مردم قدم برداریم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.