فرمانده سپاه هندیجان گفت: نیروهای مسلح و امنیتی ایران اجازه خودنمایی به تروریست‌های کوردل را نخواهند داد. مردم مطمئن باشند ما پاسداران اجازه جولان به تروریست‌ها را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرگرد پاسدار مرتضی عجم دشتی در گفت‌وگو با ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: شهادت 17 تن از هم‌وطنان ما در حادثه سخیف تروریستی تهران را به ملت شریف و پاسداران قهرمان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: در واقع حضور پاسداران محافظ در مجلس شورای اسلامی با هوشیاری که داشتند مانع از وقوع یک فاجعه بزرگی شد.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: این حادثه تروریستی بیداری و هوشیاری محافظان پاسدار مجلس شورای اسلامی را نشان می‌داد که اجازه ورود عوامل تروریستی به صحن علنی مجلس را ندادند و نقشه ی آن‌ها را ناکام گذاشته و خنثی کردند.

وی گفت: اگر خدای‌نکرده تروریست‌های به صحن علنی مجلس دسترسی پیدا می‌کردند فاجعه‌ای بزرگ رُخ می‌داد که خوراک رسانه‌های بیگانه را برای مدت‌ها تأمین می‌کرد.

عجم دشتی عنوان کرد: در صورت ورود تروریست‌ها در صحن مجلس یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یعنی قوه مقننه با اشکال جدی مواجه می‌شد که این بزدلان این قصد و نیت را داشتند اما با هوشیاری و از خود گذشتی فرزندان ملت رشید ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توطئه سخیف خنثی و تروریست‌های وحشی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: با توجه به شکست‌های پی‌درپی تروریست‌ها و حامیانشان در جبهه‌های نبرد عراق و سوریه به همت نیروهای مؤمن و حزب الهی بخصوص مدافعان عزیز حرم، این بزدلان طی سال‌های اخیر قصد عملیات تروریستی در کشور را داشتند که همگی با هوشیاری نیروهای مؤمن و حافظان امنیت ایران اسلامی خنثی می‌شد اما این بار با ورود از بخش مردمی مجلس که محل تردد مردم بود کار ذلیلانه‌ای انجام دادند و به بدون هیچ نتیجه‌ای به درک واصل شدند.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: کارشناسان امنیتی اعلام کردند در این حادثه تروریستی یک عملیات کوری را تروریست‌ها سازمان‌دهی کرده و می‌دانستند به‌صورت آنی دستگیر می شوند ولی به سبب انتقام‌گیری از مردم، این حادثه بزدلانه را صورت دادند.

وی گفت: عوامل تروریستی در کشور ما جایگاهی ندارند چون‌که مردم ما مردمی بیدار و هوشیار هستند. شما ببینید در پایتخت‌های عراق و افغانستان هر روزه حوادث تروریستی بدتر از این‌ها اتفاق می‌افتد اما در کشور ما همه نهادهای امنیتی از هوشیاری 100 درصدی برخوردار هستند.

عجم دشتی عنوان کرد: در کشورهای منطقه روزانه عملیات سنگین تروریستی با کشته شدن بیش از 50 نفر و زخمی شدن صدها نفر صورت می‌گیرد ولی بعد از چندین سال از حضور داعش و دیگر شبکه‌های تروریستی همانند القاعده که سابقه حضور 15 سال در منطقه دارد، حادثه تهران برآیندِ آخرین توان این وحشی‌ها بوده است.

وی افزود: کارشناسان معتقدند حادثه تروریستی تهران عملیات کور و همه توان، دقت و زور این تروریست‌ها بوده که به‌صورت ناکام صورت گرفته و هیچ ارزشی ندارد.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: با توجه به فشاری که دستگاه‌های امنیتی ایران بر مجموعه‌های تروریستی وارد کرده این‌ها می‌خواستند یک جای از کشور که بتوانند بهره‌برداری سیاسی کنند عملیات کوری را صورت دهند که الحمدالله با ایستادگی فرزندان پاسدار ملت ایران مواجه شدند.

وی گفت: مردم ما مردمی ولایت مدار، شهیدپرور، مؤمن هستند ما انتظار داریم اتحاد خود را حفظ و خدای‌نکرده این اتفاقات موجب از هم گسستگی و شکاف بین آحاد ملت به وجود نیاورد.

عجم دشتی عنوان کرد: نباید بین اقوام ایرانی اختلافی بیفتد که دشمنان زخم‌خورده ایران اسلامی بتوانند بهره‌برداری سیاسی از آن داشته باشند. همه ما باید زیر چتر ولایت‌فقیه و ولی امر مسلمین جهان از کشور خود دفاع کنیم.

وی افزود: در این اقدامات تروریستی گروه‌ها و افراد همدیگر را متهم نکنند و سعی کنند انسجام، اتحاد و برادری خود را حفظ کرده و مبادا گسل‌های امنیتی را فعال تا دشمنان از آن‌ها بهره‌برداری کند.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: نباید بین صفوف مردم اختلاف به وجود بیاید و بدانند اگر بین ما تفرقه افتاد در واقع تروریست‌ها و حامیانشان به اهداف خود رسیده و همیشه مردم باید متحد و مسئولان برای مردم خدمت بی‌منت کنند.

وی گفت: ما در نهادهای بسیج، سپاه پاسداران، امنیتی و انتظامی به ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهیم شبانه‌روز پاسدار خون شهدا، امنیت کشور بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد کوردلان در این کشور، استان و شهرستان جولان دهند.

عجم دشتی در خصوص کسانی که علیه سپاه قدس و مدافعین حرم سخنان نادرستی روا داشتند، عنوان کرد: حادثه تروریستی تهران نشان داد ما در چه وضعیتی هستیم و اگر هوشیاری دستگاهی امنیتی نبود مشکلات بیشتری به وجود می‌آمد.

وی افزود: اگر سپاه نبود، اگر مدافعین حرم نبودند، اگر دستگاه‌های امنیتی نباشند و اگر حضور ما در منطقه جهت مبارزه با تروریست‌ها نباشد می‌تواند چه تبعات جبران‌ناپذیری برای مردم ما و دیگر ملت‌های مسلمان داشته باشد لذا همه ما باید قدردان مدافعان حرم باشیم.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: الحمدالله مردم ایران هوشیار، بیدار، آگاه بوده با توجه به اینکه خناسانی از قبل روی این موضع توطئه و در شبکه‌های مجازی افکار مردم را مسموم می‌کردند؛ اما واقعاً مردم ما بیدار و هوشیار هستند.

وی گفت: مردم عزیز ما به‌صورت قاطعانه از نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران، سپاه قدس، مدافعان حرم، از موضعی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه دارد پشتیبانی کاملی دارند و الحمدالله این خناسان نتوانستند در ذهن و ضمیر مردم و ملت ایران در مورد سپاه پاسداران و نیروهای سپاه قدس خللی وارد کنند.

عجم دشتی عنوان کرد: حضور مردم سبب شده توطئه گران و خناسان داخلی نتوانند در مورد سیاست‌های ایران در منطقه خلل و یا اختلافی بین مردم به وجود آورد و مردم دیدند این امنیتی که برقرارشده حاصل تلاش و زحمات مدافعان حرم، خون شهدا که در سوریه و عراق ریخته می‌شود.

وی افزود: این مدافعانِ امنیت، با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روز در آن‌سوی مرزهای ایران در حال مشقت هستند تا ما در این کشور پهناور آسوده باشیم. لذا همه باید قدردان زحمات پاسداران انقلاب و ولی‌فقیه دانا و آگاه باشیم.

فرمانده سپاه هندیجان بیان کرد: با جان‌فشانی پاسداران، امروز معلمان، محصلان، دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان دولت، اولیای مدارس و همه مردم در آرامش به کار خود مشغول هستند. این امنیت پایدار را قدر بدانیم.

وی گفت: کودکان و دانش آموزان ما بدون دغدغه در کوی و برزن در حال تردد و مشغول تفریح و زندگی عادی خود هستند اما در آن‌سوی مرزها این‌گونه نیست به همین سبب باید از خداوند منان شاکر باشیم که کسانی هستند در راه اسلام و دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در حال جان‌فشانی هستند.

عجم دشتی عنوان کرد: مردم به سخنان سخیف خناسان که علیه سپاه و مدافعان حرم بیان‌شده بود توجه نکرده و دوری کرده‌اند. مردم ما با بصیرت بوده و خواهند بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.