به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در بازدید از نقاط صفر مرزی استان کرمانشاه و دیدار با فرماندهان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی پاداش عظیمی نزد خدا دارد.
وی با اشاره به اهمیت مرزداری نزد ائمه اطهار (ع)، افزود: امام معصوم (ع) و بزرگان دین مرزداری و حراست و نگهبانی از مرزها را جهادی بزرگ و کاری پراهمیت برشمرده اند.
آیت الله علما تاکید کرد: لحظه لحظه حضور مرزداران در هنگام پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت محسوب می شود چرا که آنها در حال خدمت و حفاظت از اسلام و مسلمین هستند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: با رشادت مرزبانان غیور و جان برکف ایران اسلامی است که امروز کشورمان در اوج امنیت قرار دارد در حالی که سایه جنگ و خونریزی در کشورهای همسایه ما در منطقه گسترده شده است.
وی تصریح کرد: ایران امروز الگویی شایسته در امنیت برای بسیاری از کشورهای جهان است که جز با رشادت مرزداران غیور و همچنین خون پاک شهدا بدست نیامده است.
آیت الله علما در پایان از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مرزبانان کشور قدردانی کرد و گفت: در عین حال امکانات رفاهی نیز باید برای مرزداران شجاع ما فراهم شود تا با وضعیت بهتری بتوانند به حراست از مرزها بپردازند، هرچند همین گونه نیز هست.
استان کرمانشاه با 2 میلیون جمعیت، بیش از 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.