به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: روز جمعه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه زمان برگزاری همزمان 2 انتخابات مهم کشور یعنی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
وی ادامه داد: همه انتخاباتی که در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در کشور ما برگزار شده انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری ملت همراه بوده و بدون تردید انتخابات هفته آینده نیز همچون سایر انتخابات، انتخاباتی سالم و با حضور پرشور ملت برگزار خواهد شد.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات هفته آینده یکبار دیگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان نشان داده و به همه دشمنان و یاوه گویانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مانند خاری سمی در بدن خود می دانند، نشان می دهند که به نظام و انقلاب خود وفادار و علاقمند هستند.
وی افزود: دشمنان با انواع نقشه ها و توطئه ها در تلاش هستند ملت ایران را از حضور در پای صندوق های رای دور کنند، اما به یقین بدانند که ملت ایران به آرمان های مقدس نظام و انقلاب خود پایبند بوده و در انتخابات پیش رو حضوری میلیونی و پرشور خواهند داشت، به این دلیل که ملت ایران اسلامی به توطئه های شوم و شیطانی آنها آگاه هستند.
وی گفت: امروز که دشمنان در فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند، بر همه ما ملت ایران واجب است که در انتخابات حضوری پرشور داشته باشیم و با انتخاب فرد اصلح آینده کشور را به دست دشمنان ندهیم و خودمان برای میهن اسلامی تصمیم گیری کنیم.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد گروهک های تروریستی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و مسلمانان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و همچنین اسلام هراسی در جهان گروهک های تروریستی نظیر داعش را در منطقه تشکیل داده اند.
وی ادامه داد: این گروهک تروریستی با اقدامات وحشیانه و ضد انسانی موجب اسلام هراسی و ایجاد ترس و وحشت در کشورها شده و اسلام را دین خشونت، قتل و کشتار جلوه داده است.
وی اضافه کرد: مسلمانان باید بدانند، ایجاد گروهک های تروریستی و قتل و کشتار در جوامع اسلامی هدف اصلی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نابودی مسلمانان است، بنابراین در این برهه حساس زمانی حفظ وحدت و اتحاد یک ضرورت است.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.