به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در یادواره شهید منتظر قائم و 400 شهید پاسدار استان یزد افزود: ملت ایران در 38 سال گذشته با روحیه ایثار و ولایتمداری تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده است.
وی ادامه داد: باید اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و ارزش های الهی بر خواسته از نظام همچنان در سایه رهبری های مقام معظم رهبری در جامعه و بین آحاد مردم ما با قدرت تداوم داشته باشد .
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهمیت فرهنگ ایثار و فداکاری در راه دین و ارزش های دینی و انقلابی اشاره و بر استمرار آنها تاکید کرد.
حاجی صادقی گفت: دشمنان همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از راه های مختلف وارد می شوند که قطعا در برهه کنونی موضوع نفوذ استکبار جهانی از مسائلی است که باید با بینش و بصیرت در مقابل آن ایستادگی کرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حادثه طبس و حمله نظامی و نفوذ آمریکا در ایران در سال 1258 اشاره کرد که با امدادهای الهی و معجزه خداوندی توطئه بزرگ آنها خنثی شد.
حاجی صادقی گفت: قطعا دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند و باید مردم و مسئولان با وحدت و ولایتمداری جانانه در برابر آنها تا پای جان مقاومت کنند.
وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و ضمن بیان اهمیت آن از مردم خواست تا با مشارکت آگاهانه خود موجب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در منظر جهانیان شوند و در خصوص آن دارای بصیرت باشند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 400 نفر از شهدای سپاه پاسداران هستند.
شهید محمد منتظر قائم اولین فرمانده سپاه یزد در سال 1358 در حمله نظامی آمریکا به طبس به شهادت رسید.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.