به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود:درهم تنیدگی سیاست و معنویت،اعتقاد و اعتماد به نقش مردم،نگاه جهانی مکتب امام (ره)،نقش ولایت فقیه در مهندسی نظام اسلامی ، عدالت اجتماعی ،استکبارستیزی ،دفاع از محرومان و مبارزه با هرگونه فساد از شاخص های مکتب حضرت امام راحل (ره) بود.
وی گفت:امام خمینی (ره) معتقد بود اسلام مکتب انسان سازی است و برای نجات بشر آمده که در این راه ایشان برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی در کشور زحمات فراوان کشید.
وی با تشریح افکار و اندیشه های امام راحل (ره) افزود:برای پیروی از اندیشه های والای امام راحل و پربارتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باید افکار این شخصیت والا شناخته و برای نسل های جدید معرفی شود.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به قیام 15 خرداد گفت:قیام 15 خرداد 42 آغاز قیام مرجعیت مردم می باشد و این قیام نشان داد نفس رهبر و پیروزی مردم با توفیقات الهی عجین شده بود.
حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود:حکومت نالایق سعودی و امثال آن که با دشمنان هم هدف هستند محکوم به فنا و زوال می باشند.
وی اضافه کرد:مسئولان کشور باید در دفاع از مبانی اسلامی صریح و قاطع باشند.
وی گفت:عقب ماندگی کشور در باب فرهنگ قرآنی باید جبران شود ضمن اینکه از ابزار رسانه ای در این راستا بهره گرفته شود.
امام جمعه اندیمشک با تاکید بر لزوم هوشیاری آحاد جامعه گفت:دشمنان به دنبال تحمیل فرهنگ خود به جامعه اسلامی هستند و برای این موضوع از تمام توان و ابزار استفاده می کنند.
وی اظهار کرد:فرهنگی که دشمنان در جامعه اسلامی رواج بدهند از اسلحه ابرقدرتها نیز بدتر و خطرناک تر است.
وی از محمد بگری آتش نشان فداکار اندیمشکی که با ایثاربرای نجات جان دیگران جان خود را فدا کرد تجلیل نمود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.