به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: شاه ملعون چهره ضددینی خود را نشان داده بود و کسی هم جرات اعتراض نداشت و رعب و وحشت و خفگان بر جامعه حاکم بود اما با این همه امام با سخنان تاریخی خود ریشه های رژیم طاغوت را لرزاند.
وی با بیان اینکه حرکت امام در 15 خردادماه منشا آثار و برکات فراوانی شد، افزود: قیام 15 خرداد برای خدا و عظمت ملت ایران بود.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: امام خمینی(ره) با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ مستبدان داخلی و قلدران بین ‌المللی و مستکبران در قیام شورانگیز 15 خرداد نهالی کاشت که امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده، درختی که با خون شهدای 15 خرداد آبیاری شد و انقلابی بر پایه‌ معنویت و خردورزی را بنیان نهاد.
وی همچنین به 14 خرداد سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سالگرد ارتحال امام راحل فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی است و این فرصتی مغتنم است.
خطیب جمعه هشترود گفت : مردم در امام عصاره تمام انبیاء را دیدند زیرا پناهگاه امن برای عموم مردم بود.
امام جمعه هشترود امام خمینی(ره) را نه فقط ملت ایران بلکه همه عالم و مسلمانان به عنوان یک شخصیت ممتاز، کم و بیش می شناسند و ایشان از نظر علمی از جایگاه بلندی برخوردار بود.
وی همچنین به فضیلت های ماه مبارک رمضان نیزاشاره کرد و گفت: خوش‌ خلقی، استغفار، ارتباط با خدا و تلاوت قرآن کریم از جمله ارزش‎ هایی است که در این ضیافت الهی با آن ‎ها خو گرفته و تلاش می ‎کنیم تا پس از این ماه نیز بر این راه استمرار داشته باشیم.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.