به گزارش ایرنا، در متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: 12 فروردین 1358 روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران محسوب می شود.
در بخش بعدی این پیام آمده است: در 12 فروردین 1358 پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری و قاطع امت همیشه در صحنه به رهبری امام خمینی (ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت.
بخش بعدی پیام سلیمانی دشتکی می افزاید:حماسه ملت ایران در 12 فروردین 1358 مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه اسلامی امیدوار کرد.
در بخش بعدی این پیام آمده است:در این روز به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) رهایی بخش انسان های آزاده جهانیان خواهد بود.
در بخش دیگری از پیام سلیمانی دشتکی آمده است:امام خمینی (ره) بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی ایران روز 12 فروردین را از بزرگترین اعیاد ملت ایران دانستند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز حرکت مردم ایران را حرکتی بر پایه تفکر و شریعت اسلامی بیان می کنند.
در بخش پایانی این پیام آمده است: با تبریک این عید و یوم الله بزرگ به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران و چهارمحال و بختیاری موفقیت همگان را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
12 فروردین 1358 مردم کشور با رای 98.2 درصدی خود به جمهوری اسلامی ساختار سیاسی ایران را به صورت رسمی تغییر دادند که این روز پس از آن به نام روز 'جمهوری اسلامی' در تقویم رسمی ایران ثبت شد.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشار دهنده : محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.