به گزارش ایرنا معصومه آباد سه شنبه در همایش بانوان حامی ابراهیم رئیسی در حسینیه ارشاد اهواز اظهار کرد: اهداف قالیباف و حجت الاسلام رئیسی بر یک مدار می چرخد به صورتی که برنامه ها و راهبردهای برون رفت از شرایط سخت جامعه که از نظر فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی عنان زندگی را از مردم گرفته و ما را به سمت نقطه امید هدایت کند در برنامه های قالیباف وجود دارد.
آباد ادامه داد: در برنامه های ستادی 2 رویکرد سلبی و ایجابی در نظر گرفته شده که رویکرد سلبی به این معناست که یک نه کوبنده به وضعیت موجود و یک بله محکمتر به گزینه اصلح بگوییم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در برنامه های این دو نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ، حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مهم است چون این انتخابات آبروی کشور است و می تواند عرصه توانمندی و عزت وسربلندی کشور ما را به مجامع جهانی معرفی کند و ویترین شفافی از حضور میلیونی مردم باشد .
وی گفت: شعارهای هر دو نامزد انتخابات،با عنوان دولت مردم و کار و کرامت بر روی کار و اشتغال و معیشت مردم متمرکز شده است اما شعارهای رقبا، ترس و وحشتی است از آنچه وجود ندارد.
آباد بیان کرد: برای کشوری که هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و پوزه سرمداران غرب وشرق را به زمین کشیده است زشت است که مردم را از چیزی که وجود ندارد بترسانند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اگر کشور امروز در امنیت و آرامش کامل قرار دارد به دلیل رشادت ها و شهامت های پدران، برادران و فرزندان این آب و خاک است.
آباد تاکید کرد: امنیت و آرامش کشور نتیجه وحدت، یکپارچگی و انسجام ماست و رمز پیروزی و عزت و سربلندی ما وحدت است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در بسیاری از کشورها وقتی یک رخداد سیاسی و حماسی با عظمتی داشته باشند که یک کشور در مقابل 29 کشور شرق و غرب بجنگد و پیروز شود به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای همیشه جاویدان خواهد بود.
وی گفت: انصاف نیست که بعد از گذشت سال ها دانشکده نفت و دانش آموخته داشته باشیم ولی از متخصصین کشورهای دیگر استفاده کنیم.
آباد ادامه داد: امروز مردانی از جنس قانون بلند شده اند تا قانون را احیا کنند و بگوید هرکس حتی اگر رئیس جمهوری باشد باید به قانون تمکین کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: هیچ کس نمی تواند آزادی کشور را که با وجود انقلاب اسلامی ایجاد شده از ما بگیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجازه ندهید ستادها دچار خمودگی شوند و از ظرفیت فضای مجازی به ویژه در روزهای پایانی به خوبی استفاده کنید و رای های سرگردان، خاکستری و حاشیه شهر را از دست ندهید و از آرا صیانت کنید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
3004/6064
خبرنگار: خاطره غفاری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.