علی جنگروی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز تاکنون نیز 867 نامزد با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ثبت نام قطعی کردند که این تعداد داوطلب انتخابات شوراها شامل 716 مرد و 151 زن هستند.
وی اظهار کرد: تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران در محل ستاد انتخابات فرمانداری حضور دارند که کار ثبت نام تا اخرین نامزد حاضر در محل انجام خواهد شد.
جنگروی افزود: با ثبت نام تمامی داوطلبان حاضر در ستاد فرمانداری تهران، تعداد نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به حدود 3 هزار نفر می رسد.
وی اظهار کرد: درب ستاد انتخابات فرمانداری تهران بسته شده و دیگر امکان حضور افراد برای نام نویسی در انتخابات با توجه به پایان زمان قانونی اعلام شده، وجود ندارد.
به گفته وی، درب فرمانداری تهران بسته شده و تا ساعت 24 تنها از افرادی که داخل ستاد فرمانداری هستند برای نامزدی انتخابات شورای شهر تهران، ثبت نام بعمل می آید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تهران در خصوص حضور احتمالی داوطلبی پشت درب فرمانداری نیز گفت که چند نفری که پس از بسته شدن درب فرمانداری به ستاد مراجعه کرده بودند نیز به داخل فرمانداری دعوت و هم اکنون کار ثبت نام آنها در حال انجام است و اکنون هیچ فردی(نامزد انتخابات شوراها) پشت درب فرمانداری حضور ندارد.
به گزارش ایرنا، کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرو روستا از(30 اسفند) سال 95 آغاز شده و تا ساعت 24 امشب(6 فروردین) به پایان می رسد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت که براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافته است.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشاردهنده: محسن فتاحی
تهرام 9343**1625

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.